18 Aralık 2011 Pazar

Başlıksız Post:)

E yani daha ne yazacağımı bile bilmiyorum ki başlık yazayım değil mi? :)))

Son derece karmaşık ilerleyen hayatımda kendimle kalabildiğim bir andayım şimdi.

Mumlarımı yaktım, radyomu açtım veee ekranı alenen kırık olan bilgisayarımın başına geçtim. Romantizm en üst seviyede gördüğünüz gibi :))))

Ahanda şimdi Slowtürk'te Özgür Akkuş Kayıp Şehir çıktı... Buyrun dinleyin sizde...

Haa tabi bu bohem geceye eşlik eden bir de Limon var ki evlere şenlik...

Şimdi içimde tüm gün evde oturmanın verdiği pişmanlık var. Keşke Eminönü'ne falan gitseydim bir deniz havası alsaydım diyorum.

Ama yaklaşık 1 haftadır süregelen bir migren krizim var ki değil Eminönü'ne gitmek evin önüne bile çıkmamı engelliyor.

Bunun da sebebini bugün haberlere duydum. Bugünlerde fazlasıyla etki eden lodos migren krizlerine sebep olabiliyormuş, basınç uygulayabiliyormuş.

Hah dedim artık bir o kalmıştı eksik o da gelsin tamamlansın kadro... :)))

Şu günlerde en çok sevdiğim şey  kulaklıklarımı takıp radyo dinlemek sanırım.
Çünkü radyonun tadı bir başka yahu. Aynı şarkılar mp3lerde falan kayıtlı ama aynı tadı vermiyor. Radyoda  ne zaman ne çıkacağını bilmediğimiz için sürpriz oluyor ve bu o şarkıyı daha güzel hale getiriyor.

Şu sıralar en çok dinlediğim, dinlemekten en çok zevk aldığım şarkılarsa şöyle;

*Grup 84 - Şimdi Hayat (Kuzenimle ortak şarkımız oldu sanırım)
*Mustafa Ceceli - Sensiz Olmaz Ki (Bu adam ne söylese bayılıyorum ya işini çok iyi yapıyor ve diğerleri gibi değil hem de şarkıları çok hissederek söylüyor)(İyi insan lafının üstüne gelir derler ya ben bu satırları yazarken tam da bu şarkı çıktı:))
*Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan ( Ferhat Göçer'de çok başarılı bence.)
*Atiye - Aşkistan ( Kıpır kıpır hayat dolu biri olarak görüyorum Atiye'yi ve bence Eurovision'a kesinlikle katılmalı.)
*Sıla - Tam Da Bugün (Tam da benim şarkım... Hatun şarkıyı resmen yaşıyor ya nasıl bir ses nasıl bir yorum yaa)
*Tan ft. Serdar Ortaç - Benim Gibi Olmayacak ( Başta çok eleştrimiştim hep aynı sözü söylüyorlar diye ama yok hakkını yemeyeyim şimdi çok güzel şarkı. Benim gibi olmayacak işte ötesi yok ;))

Daha çok şarkı vardı ama şu an hiç biri aklıma gelmiyor iyi mi :)

Ya aslında her gün aynı şeyleri yapmak çok sıkmaya başladı. Daha doğrusu her sabah aynı şeyler çok sıktı.
07:30 da kalk. Hazırlan 08:00'de evden çık. Aynı yolları yürü. Aynı kişilerle her gün karşılaş. Aynı yerde servisi bekle bin ve git. Çok sıkıyor.

Benim yine memleket hasretim depreşti. 1 haftadır köyümün resimlerine bakıp bakıp iç çekiyorum. Haa bir de Gesi Bağları'nı dinleyip ağlıyorum :)

Bir an önce yaz gelsin ve gideyim istiyorm.

Ben aslında İstanbul'u sevmiyorum. Daha doğrusu İstanbul'da yaşamayı sevmiyorum. Bir fırsatım olsa gideceğim zaten. İstanbul turistik bir şehir bence. Turist gibi geleceksin,gezeceksin,eğleneceksin ve gideceksin. Burada yaşamak pek akıllıca gelmiyor bana. Her gün bir yaşam kavgası, kargaşası... Hiç bana göre değil.

Huzur vermiyor burası bana. Her yer sıkış tepiş. İnsanlar,binalar,AVMler ve arabalar... Başka bir esprisi yok. Tamam tarihi dokusu çok zengin bir şehir ama yok yani 1 gün gezersin 2  gün gezersin. 3. gün al sana AVM al sana AVM diye her yerde karşına koca koca AVMler çıkar.

Gelemiyorum böyle yerlere. Format aynı. Girişte giyim mağazaları, zemin katta ev ürünleri satan mağazalar teknoloji mağazaları ve marketler, üst katta sinema ve restorantlar. Olay bu yani...

Tam da bu paragrafların üstüne radyoda Sertap Erener İstanbul çıktı iyi mi:))

Hızlı koşaaanları çabucak yorar İstanbuuul, İstanbuul....

En iyisi hem şehir hem köy hayatı yaşayabileceğin yerlerde bulunmak.

İnsan aslından kopmamalı. Aslına dönmeyi her zaman bilmeli. Bilmezse de onu aslına götürecek yerlerde olmalı.

Ben mesela... Kayseri'ye her gittiğimde kendime format atmış gibi oluyorum.
Özüme dönüyorum. Yenileniyorum ve itiraf etmeliyim ki ben sadece Kayseri'de mutlu oluyorum.

Neyse çok uzun yazdım sanırım. Şarkı söyleyerek veda edeyim:)

Uyuduuuum been
Büyüdüüüüm beeen
Yüreğinii niye pişmanlııık sarıyoooooorrr

Her lokmaaaaam sen
Her yuduuuum seen
Ne yapıyor ne ediyor gönül sana varıyooooooorr

Gidişiniii ben aaanca anca hazmettiiiiim
Aramızdaki ince faaarkı farketiiiimm
Bir yere kadaaar demiştin
Ben o yere kadaaar direndim
Seni bana yazılmııış bir şaaaaarkı zanneeeeettiiiimmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))