11 Aralık 2011 Pazar

Neler Oluyor Hayatta?

Bir curcuna, bir gürültü...

Akıp giden bir hayat...

Ama bir gariplik var.

Dışım akıp giden hayata uyum sağlarken içim herşeyden herkesden soyutlamış gibi kendini...

Dışarıdan bakıldığında gayet güzel giden bir hayatım varken içerideki yaşa(ma)mı kimsenin hatta benim bile bilmemem ne kadar ilginç...

Üzüldüğüm, istediğim gibi olmayan, beni kıran bir şeyler var ama nedir bilemiyorum.

Kimler kırıyor kimler üzüyor?

Kimler bu halime sebep?

İçim de dışım gibi ne zaman yaşayacak?

Tek bildiğim şey iç dünyam dış dünyam gibi ilerleyemiyor.

Çünkü benim ruhum var...

Çünkü benim kalbim var...

Çünkü dışarda yaşananlar iç dünyamda büyük etkiler yaratıyor...

Çünkü ... Çünkü... Çünkü...

Ben içimi dış dünya kadar acımasız yapmadım. Saflığını temizliğini hep korudum...

http://www.youtube.com/watch?v=Cn0TUqmhMns

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))