10 Aralık 2011 Cumartesi

Sahi güvenmek ne demekti?

Son günlerde sıkça karşılaştığım soru bu aslında...
Etrafımda ki insanları nasıl da yanlış tanımışım nasıl da yanlış görmüşüm diyerek kızıyorum içten içe kendime.


Kişi kendisi nasılsa karşısındakini de öyle görür derler ya o hesap...


Malesef bu durum bende fazlasıyla mevcut.


Ve sanırım en çok emin olduğum kişilerden darbe yiyorum.
Öğreneceğim insanları kendim gibi görmemeyi.

Ama öğrenene kadar kaç kişi canımı yakacak bilemiyorum. Ama artık o bünye bir yerden sonra alışıyor sanırım. Mikroplara karşı bağışıklık kazanmak bu olsa gerek...

Kırgınım, kızgınım...

En çokda kendime.

En çokda herkesi kendim gibi zanneden bünyeme...

Dost gibi görünüp kuyumu kazanlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))