10 Aralık 2011 Cumartesi

Ya Olduğun Gibi Görün Ya Göründüğün Gibi Ol...

Ne güzel bir söz değil mi?

Ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol...

Bu kadar açık ve net.

Şu sıralar sanırım hep sahteliklerle kaşılaşıyorum ve  Mevlana'yı rahmetle anıyorum.

Bir insan neden kendini farklı gösterir ki?

Bunun ayrımı neden yapılamaz ki?

İnsan neden kendini maskeler ardına saklar ki?

Kalp kırmak için mi?

Gizli saklı işler çevirip, sessiz sedasız ortadan kaybolup sonra hiç birşey olmamış gibi davranır ki?

Hassas olduğunu bile bile,

narin olduğunu bile bile,

iyi niyetli olduğunu bile bile...

Bile bile nasıl bu kadar çirkinleşir ki bir insan?

Sanırım bu tip insanlarla daha fazla muhattap olmadan asıl yüzlerini görmem O'nun tarafından korunmam sayesinde oluyor...

Şu sıralar can ciğer olduğum çoğu kişinin maskeler ardına saklanmış olduğunu farketmemin sebebi nedir?

Ya ben onları iyi göremiyorum ya onlar çok iyi saklıyor kendini... Bilemiyorum.

Ama tek isteğim Rabbim böylelerinden korusun bizleri... Hala özüne sadık kalabilenleri... Ani değişimler yaşamayanları... Dün neyse bugün o olanları...

Çok mu zor ki bu?

Evet asıl olay burda.

İnsanlar dünlerini nasıl bir anda unutabilir ki?

Kalp kırmanın cezası elbette çıkacak bir yerden.

O zaman kırdıkları kalpler akıllarına gelecek mi?

Gelmeli... Geçmişte bir yerde birşeyler yaptığını bilmeli dost görünüp arkadan kuyu kazanlar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))