10 Ocak 2012 Salı

Adın Şans Olsa Da Neye Yarar Şansın Yoksa?

Evet bugünümü anlatan söz bu. Funda Arar'ın Affet isimli şarkısından bir parça.


Neye elimi atsam kuruyor yahu.


Tam bir şeye ümit bağlıyorum hop engel çıkıyor.


Tam hah işte sonunda buldum diyorum hop ortadan kayboluyor.


Tam evet bu sefer kaybeden ben olmayacağım diyorum hop bi bakıyorum kendim bile kaybolmuşum.


Yok ya ben artık küstüm oynamıyorum...


Son zamanlarda hiç bir işimin yolunda gitmediğini acı bir şekilde farketmeye başladım.


Hiç bir şeyin istediğim gibi olmadığını görüyorum maalesef.


Eeey depresyon aç kollarını ben geliyorummm...





"Korkma belki tekrar gelirsin dediler bana


Sebeplenirsin kıyısından köşesinden


Yanaşabilirsen bu limana ne ala


Adın şans olsa da neye yarar şansın yoksa


Ne diyelim kötü dünya fani dünya


Ne bize yarar ne de sana ne ala"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))