1 Ocak 2012 Pazar

Doğru Bilinen Yanlışlar...

Aslında bize bugüne kadar öğretilen her şeyi yanlış biliyoruz biz.

Buıgünkü tespitim bu. Bu zamana kadar yaşadıklarımdan çıkardığım ders.

Hani çocukluğumuzdan beri bizlere iyi kalpli olmamız aşılanırdı ya...

Hani iyiler her zaman kazanırdı ya...

Hani iyi bir çocuk olursak Şirinler'i bile görebilirdik ya...

İşte hepsi yalan... Vallahi bak.

Ne kadar temiz kalpli olursan, ne kadar kendinden çok başkalarını düşünürsen, ne kadar karşındakini de kendin gibi görürsen o kadar yaralanıyorsun...

Yani tüm öğretilen hepsi gün geliyor en hassas noktan oluyor ve başkaları geliyor seni bu noktalardan "Al sanaaa al sanaa" diye vuruyor arkadaş.

Eş,dost,arkadaş,akraba hiç farketmez.

Ailen seni cam fanusta yetiştirir. Onların içinde gayet mutlu mesud yaşarsın fakat dış dünyaya açılınca işin rengi tamamen değişiyor.

Dış dünyaya açıldığımda anladım.

Aslında çocukluğumda bu tip şeyleri sezmiş gibi içime kapanıktım.

Sonradan açıldım ama açılmam pek hayrıma olmadı sanırım.

Herkese güler yüz, samimi dost eli uzatınca o uzanan eller gün gelir tekmelenir oldu.

Şu sıralar içten pazarlıklı olmak moda sanırım. Yere bakıp yürek yakmak, saman altından su yürütmek vs. vs. hepsi vitrinlerde boy boy yerini almış.


Balıkçı yaka sahtekar yüzler, yarasa kol yalakalar, hiç bir işten anlamayan boş ama hoş görünümler, melek yüzlü maskeler de sezonun vazgeçilmezleri arasında.

Yok arkadaş. Kendimi kapatmam lazım. Diğerleri gibi olmam lazım ki daha az üzüleyim. Daha az kırılayım...

Açılın yoldan kırıldıkça keskinleşen biri geliyor.

Çok pis keserim haaa...

Evet günün anlam ve önemini anlatan şarkı Sıla'dan geliyor.

"Yetti bu vicdan muhasebesi
Oldu olmadı muhakemesi
Geçtik iyisinden vasatından


A düpedüz mahalle baskısı
Bitmedi gitti it dalaşı
Sıyırttık aklımızın çeperinden


Büyüdü çocuk döndü devran
İlla diyosan hodri meydan
Ben hazırım yok korkum senden
Paşam artık kork benden


Napıyomuşuz bi daha yapmıyomuşuz
Sağ gösterip sol vurmuyomuşuz
O şutu çekip golü atamıyorsak
Öyle oturduğumuz yerden konuşmuyomuşuz


Sıskamı kalsın hayallerimiz
Ne münasebet tabi yapabiliriz
Tutma beni kolumdan yolumdan


Eskiden olsa farklı düşünürdüm
Derdime eklerdim üzülürdüm
Oh be günaydın hadi marş marş


Büyüdü çocuk döndü devran
İlla diyosan hodri meydan
Ben hazırım yok korkum senden
Koçum artık kork benden


Napıyomuşuz bi daha yapmıyomuşuz
Sağ gösterip sol vurmuyormuşuz
O şutu çekip golü atamıyorsak
Öyle oturduğumuz yerden konuşmuyormuşuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))