11 Ocak 2012 Çarşamba

Evet, Hayat Hep Son Sözü Söyler Ama Benim De Cümlelerim Var...

"Çok ağladım diye sevdiğim o filmi
Yine yeni baştan izlemek gibisin
Senle ilgisi yok, yok bilmelisin
Ben acıyı seviyorum sebebi bu

Çok sevildim
Öyle sandım

Çok da sevdim
Belki yanıldım

Çok yanan en çok bilense

Acılara gülümseyen anılarım
Arsız duygularım var
Evet hayat hep son sözü söyler ama
Benim de cümlelerim var"





Merhabalarr....


Yine bir Funda Arar şarkısıyla karşınızdayım:) Aman ne değişiklik:))


Bu şarkı ilk çıktığında ben daha 8. sınıfa gidiyordum.
Yani aradan neredeyse 8 yıl geçmiş. Anaa oldu mu o kadar ya?


Ve kaç kez dinlersem dinleyeyim bıkmıyorum bu şarkıdan. Bıkamıyorum. Çünkü içinde kendimden çok şey buluyorum.


"Senle ilgisi yok, yok bilmelisin
Ben acıyı seviyorum sebebi bu"



Evet. Acı çekmemin kimseyle bir ilgisi olmaz genelde. Ben kendim kaşınırım. Herkesi kendim gibi zannederim. Herkese iyilik yapmaya çalışırım. Bildiğim düşmanım da yok yani. Ama yine de bazılarını bu durum rahatsız ediyor beni üzmeye çalışıyor. Ama ben buna rağmen bu huylarımdan vazgeçemiyorum.




"Çok sevildim
Öyle sandım

Çok da sevdim
Belki yanıldım

Çok yanan en çok bilense"



Çok sevildim etrafımdaki insanlar tarafından. Ya da ben öyle sandım. Yüzüme gülüp arkamdan iş çevirenler oldu hep. Ama kendi kazdıkları kuyulara genelde kendileri düştüler. Hem de defalarca...


Çok da sevdim insanları. Kimse için ayrımcılık yapmadım. Anında kaynaştım. Belki de yanıldım. Çünkü kime değer verdiysem onun dikenlerini yedim.


Ve bu doğrultuda hep çok yanan en çok bilen oldu.


İşte bütün bunların sonucunda ;


"Acılara gülümseyen anılarım
Arsız duygularım var
Evet hayat hep son sözü söyler ama
Benim de cümlelerim var"



Evet... Yaşadığım her şeye rağmen, tüm sıkıntılarımın içinde beni gülümseten anılar biriktirdim. Benim hayata tutunmamı sağlayan sebepler edindim. Yoksa bugüne kadar yaşadığım bir çok zorluğa göğüs geremeyebilirdim.


Hah şimdi yaşın kaç başın kaç diyebilirsiniz ama ben zamanında yaşımın kaldıramayacağı şeyler yaşadım. Ailemde yaşadığım büyük sağlık sorunları sebebiyle boyumdan büyük sıkıntılarla boğuştum. Tabi hayatımdaki gerçek insanları da gördüm bu sayede.


Şimdi çok şükür o sıkıntılarım büyük ölçüde geçti. Ama bir boşluk bir acı var ki onun yeri hiç bir zaman dolmayacak...


O da bir daha ki post konusu olsun o zaman.


Şimdilik ben kaçar:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))