28 Ocak 2012 Cumartesi

Geçtiğimiz haftaa...

Merhabalar...

1 haftadır pek uğrayamıyorum bloğuma.
Yazacak çok şey var aslında... O kadar çok konu var ki 1 haftada canımı sıkan...
Düşünüyorum da hiç yüzümün gülmesine sebep olan bir şey yok...
İş yerindeki bazı haddini bilmez gereksiz insanlar mesela...
Dün denge yoksunu bir hatun kişi yüzünden migren krizim tuttu. Kendisi işini iyi yapmaz izleyiciden şikayet gelince de bizim huzurumuzu bozmak ister. Ofiscek sinir olduk dün yani...
Neyse önümüzdeki hafta halledeceğim ama haddini bildirmek lazım. Diplomatik olarak bildirileceğini umuyorum.

Öte yandan kar yağdı malum... Ben çooooook sevindim tabi bu duruma.Havalar çok dengesiz İstanbul'da... Hani adam akıllı bir kış görmedim ben. Saçma sapşan bir soğuk var ama ortada kar falan yoktu. Vardı da yüksek kesimlerde. Bizim bu taraflarda ben hiç görmemiştim yani...
Perşembe sabahı her zamanki gibi evden çıktım. Servis beklemek üzere durağa gittim... Gittim ki aman Allah'ım ne göreyim. Trafik kilit ve şakır şakır yağmur yağıyor. Neyse bekliyoruz yine iş yerinden bir arkadaşımla. Gelen giden yok. Bir de üstüne kavga çıktı. Derken servis şoförümüz aradı.
Yan yoldan gelemeyeceklerini bizim otobana çıkmamızı söyledi. Tabi haliyle çıktık. Amaaa orda da şahane bir trafik vardı ve şemsiye açamıyorduk. Sucuk oldum resmen. Eşarbım falan yüzüme yapıştı iyice. Tam 50 dakika bekledikten sonra servisimiz geldi. Soğuktan uyuşmuştum yani. 2 saatin sonunda (normalde yol çok kısa taş çatlasa 15 dk sürer)  kanala gittiğimde kostüm odasına gittim kıyafetlerimi ütüleyerek kuruttum yani o derece.

Dün de kar sebebiyle bir gecikmemiz oldu ama bu sefer ıslanmadığım için gayet keyifliydi. Millet titrerken ben fotoğraf çekiyordum :)) Ama dün çok güzel bir tesadüf oldu. Bir öğrenci grubu yaklaşık 1 haftadır bizimle bir program yapmak istiyordu. Daha doğrusu bizim programcılarımızdan birisi ile bir söyleşi. Ofis arkadaşlarımdan birisi ilgileniyordu konu ile. Bir bayanla irtibat kuruyordu sürekli ama ben pek oralı değildim. Dün bu grup geldi. İlgili arkadaşım telefondaydı ben karşılamaya çıktım. anaa bir baktım ki üniversiteden bir arkadaşım. Hatta bu arkadaşım benim kapanma evremde kahrımı epeyce çekmiş birisi. Koridorda bir çığlıklar bir kahkahalar :)) Arkadaşları da şaşırdı zaten aa siz tanışıyormusunuz modunda herkes:) Güzel oldu valla benim için:)))

Bugün de malum Cumartesi. Evdeydim. Bir kaç gündür ruh halim bir garip. Hatta uzun zamandır bu şekilde. Annem çözdü neden böyle olduğumu. Bugün öyle bir şey söyledi ki kullanmak zorunda olduğum bazı maskelerin aslında işe yaramadığını, annemin aslında herşeyin farkında olduğunu, benim bile bilmediğim sıkıntılarımı onun bildiğini, bir bakışımla beni okuduğunu öğrendim... Ne diyeyim? Doğru tespitle doğru sözler söyledi hatun. İyi ki var Allah başımdan eksik etmesin...

Neyse artık susayım uzun oldu epeyce:) Sizi çekmiş olduğum kar görüntüleriyle (ki bunlar işe giderken alelacele çekebildiğim kareler) baş başa bırakayım:)) En sondaki yakışıklı benim fotoğraf makinasının ışığından korkup istemeden poz veren kuşum Limon :))))

Görüşmek üzere:))














                                           



2 yorum:

  1. Limon'cuk şekerdir ama dün epeyce güldürdü beni :) Ben hariç önüne geleni ısırdı benle de ufak bir kavgası oldu ama saldırmadı neyse ki: teşekkür ederizz:)

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))