16 Ocak 2012 Pazartesi

Hayatı Yakalamak...

Merhabalar...

Şu an dışarıda hava nasıl bilmiyorum ama benim ruhumda ne büyük fırtınalar var ne büyük yağmurlar var bir bilseniz...

Nedenini ben de bilmiyorum...

Normalde insan küçük yaştayken fırsatlar olur etrafında değil mi?

Bende öyle olmuyor işte.

Bu yaşımda karşıma çıkan tüm fırsatları kaçırdım. Hem de istemeyerek elimde olmayarak...

Hep başka yönlere yöneltildim. Kader mi desem kısmet mi desem ne desem bilemedim.

Ama şansım hiç açık değil bunu çok iyi biliyorum. Son zamanlarda irili ufaklı o kadar çok şanssızlıkla karşılaştım ki artık etrafımdakiler bile şaşırıyorlar bu duruma... 

Özellikle annem...

Kadın şok olmuş durumda resmen bu kadarına da pes modunda :))

Hayır akışına bırakayım hayatı diyorum o da olmuyor. Kontrol de edilemiyor.

Olaylar tamamen benim dışımda gelişiyor. 

Belliydi zaten öğretmen olmak isterken televizyoncu olmamdan :)))

İzninizle Baha'nın Yalnızlığım isimli şarkısını değiştirmek istiyorum.

"Şanssızlığııım şanssızlığııım kalp yarasıı şanssızlığııım 
Taşı bilee yosun saraaaar seni kimle paylaşayııımmmm"

Bir hayat yaşıyorum ama nasıl olduğunu bilemiyorum.
Rabbim herşeyin hayırlısını versin ne diyeyim:)

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))