2 Ocak 2012 Pazartesi

Hobi Edinmek Lazım

Eveeeet bugün de buna taktım.

Kumaşlardan keçelerden sevimli objeler yapmak istiyorum.

Görüyorum mesela keçeden yapılmış bir kolye veya bir broş bir ton paraya satılıyor. Neden ben kendi kolyemi yapmayayım ki diye düşünmeye başladım.

Hem kendime istediğim şeyi yaparım hem böyle eş dosta minik hediyeler hatıralar bırakırım.

Amaaa çok mükemmel bir sorunum var bulunduğum semtte keçe bulamıyorum iyi mi :D

Bugün müdürümüz bize birer ufak hediye verdi. English Home'dan Bereket Kuşları...

Çok hoşuma gitti. Hatta bu hobi edinme isteği de bu sayede ortaya çıktı:)





Çok sevimliler değil mi:)

Ve aslında çokda kolay yapılabilir. Tabii ben bana gelen her hediye gibi bunu da kaldırdım. İlerde bir gün kendi evim olursa orada kullanmak için.

Bu tarz hobi işlerinde sevgili Güneşli Günler bloğunun sahibesi de çok yeteneklidir mesela(maşallah). Kendi oğluşuna oyuncaklar falan da dikmişliği vardır. Keçe ile çok sevimli şeyler ortaya çıkarıyor özellikle:) Güzel fikirler var onda da:)

Du bakalım yapabilirim umarım :)))

Haa bir de şuu rengarenk kurabiyeler falan oluyor ya şeker hamurundan onlara dair bir kaç planım var.

Geçen sene bir arkadaşımın doğum günü için yapmıştım. Bir ara bloğuma onu da ekleyeyim bari:)

Coştum coştum:)))

1 yorum:

  1. kafayı yemeden önce lütfen bana ne yapmam gerektiğini söyle bebeğim

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))