7 Ocak 2012 Cumartesi

Kafama Takılan Şeyler...

Yine been...

Bazen etrafımda olup bitenlere yetişemiyorum. Algılayamıyorum. Hayır bunun sebebi benim zekam falan değil. Aptal değiliz yani:)

Sorun şu. Etrafımdaki bir çok şey beni oldukça rahatsız ediyor. Bunlardan başta geleni ise teşhircilik.
Özellikle kadınlar doğrultusunda olan.

Neden her yerde açık saçık kadın resimleri var?
Neden bunşara talep çok?
Neden çok normal karşılanıyor bir kadının açılıp saçılması?
Neden sakıncalı şeyler olması gerekenlere tercih ediliyor?
Neden kadınlık bu kadar aşağılanıyor?

Televizyonlarda açık seçik bir sürü kadın resmen nesne olarak kullanıyorlar. Belli bir karakterleri yok sadece araç oluyorlar. Çok yazık...

Mesela... Bol +18 sayılabilecek yapımlar normal olanlara tercih ediliyor. Nerede bir tecavüz, cinsel içerikli yapım varsa o tutuluyor.

Mesela... Bol dekolteli bir hanım bir toplulukta pohpohlanarak ilgi odağı olurken, daha üstruplu olan gericilikle suçlanıyor.

Mesela...Sırf başı kapalı diye hor görülen kadınlar var. Ama emin olun ki onlar (yani biz) bu horlamayı umursamıyorlar bile.

Hani çok bahsediyoruz ya Laiklik'ten, eşitlikten,özgür olmaktan,hürriyetten...

Nerede kalıyor bunlar kapalı hanımları eleştirirken onları dar görüşlü olarak yansıtırken? Hı?

Hayır elbette açık olan insanları suçlamıyorum hor görmüyorum sonuçta 9 ay öncesine kadar bende açıktım. Ve herkesin kendi tercihi. Aa sen açıksın sen kapalısın diye bir ayrımı asla yapmam ikisini de tercihlerinden dolayı küçümseyemem. Benim derdim şu; Eşitlikten bahseden insanların kapalı hanımlara küçüseyici gözlerle bakması.

Bu durumu çok yaşadım. Hayır umrumda olması aldırış etmedim ama çok saçma geliyor bana.

Açıkken yanımda olan bir çok insan kapandığımda benimle daha az görüşmeye başladı :))

Bana gerçek yüzlerini gösterdikleri için minnettarım kendilerine:)

Neyse uzatmayayım. Sözün özü;

Laikliği,eşitliği, hürriyeti, özgürlüğü savunan çoğu çağdaş(!), düşüncelere saygılı kişi buu tarz davranışlarla kendilerini savundukları şeyin dışına atıyorlar. Esas gericiliği dar görüşlülüğü o zaman kendileri yapıyorlar bilsinler yani.


Amaaannn neyse... Anlamayacaklar nasılsa gerici olacağız yine....

2 yorum:

  1. Muhteşem bir giriş yapmışsın .Arayıp bulamadığım sözlerdi bunlar.Beni anlatan.Teşhircilik sebebiyle ben evimden taşındım.Üstelik bu kış kıyamet gününde.Bir kaç aklı havada "yetişkin "komşu denmiyecek kadınlar kapı önünde teşhircilik yaparak güya beni kıskandırmaya çalıştılar.Baktılar olmadı.Facebook dan akrabalarımı bulup benim hakkımda dedikodu yapmışlar.Teşhirciden korkacaksın.Baksan kabahat bakmasan kabahat.Tv deki teşhirciliğe girmiyorum bile.Çoluklu çocuklu kadınlar eğlenmek için bunu yapıyorlarsa mankenler modellerde para kazanmak için yapıyor.

    YanıtlaSil
  2. Valla son zamanlarda en rahatsız olduğum şey bu. İnsanlar artık ne yapacaklarını şaşırdı. Rabbim ıslah etsin yoldan çıkılıyor resmen. Ben anlamıyorum bu tarz insanları.

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))