4 Ocak 2012 Çarşamba

Macaron-Macarof :D

Aslında buu postta sizi  şahane macaronlar bekliyordu.

dünden kafamda tasrlamıştım.

 Pembe ve mor yapacaktım.

Bugün tüüüüüüüm hazırlıklarımı yaptım.

Eve geldim. Veee girdim mutfağa. Nette bulduğum tüm tariflerin içinden bir tanesini seçtim...

Başladım yapmaya.

Harcı yaptım tabi..

Amaaaaaaaa amaaaa iş krema torbasıyla sıkmaya gelince bir türlü olmadı. Neyse zor zahmet onu da hallettiiim. Sonra sürdüm bunları fırına.

Bir güzel kabarmadılar. Hele etekleriii hiç oluşmadı.

Yani kısacası bu macaronlar benimle dalga geçti. Daha da tövbe uğraşmam.

Een yakın Divan pastanesini ziyaret ederim yine yapmam:)

Şimdi beniim yapmış olduğum macaronlar yerine bu güzellikleri paylaşayım sizlerle...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))