14 Ocak 2012 Cumartesi

Yaşasın Cumartesi...

Ta taaammm...

Biir Cumartesi gecesi daha huzurlarınızdayım:)

Bu Cumartesi izinliydim. Uzunn zamandır yapamadığım şeyler yapmak istedim.

Annemle o yağan yağmurumsu kara rağmen çıktım sokağa. Bizim bir caddemiz var. Bize uzak biraz ama. Annemle ben küçükken çok giderdik oraya. Tabi o zaman vakit ve enerji boldu :) (70lik nine gibi hissediyorum kendimi ahahahah :))

Oradan teyzeme geçtik. Ki bu da daha önceden çok sık yaptığım bir şeydi. Teyzemin 21,18,11 ve 5 yaşında olmak üzere  4 adet oğluşu var beraber büyüdüğüm. Ve şansıma bugün hepsi evdeydi. Hepsini birden görmeyi o kadar özlemişim ki.

Özellikle 5 yaşında olan bugün öyle bir laf etti ki taaaa böyle canımın en dibine vurdu veled.
Geldi kucağıma oturdu. "Ablaa ben senin daaadeşinim sen de benim ablamsın" dedi. Tam da bu konuda çok hassas olduğum bir zamanda. Ben tabi eridim bitim o öyle diyince :)

Teyzemin çocuklarıyla beraber büyüdüm demiştim. 1 numarayla aramızda 1 yaş olduğu için bebekliğimiz bile beraber geçti. Eğer kardeşlerim dünyaya gelebilselerdi 2 ve 3 numarayla aynı yaşta olacaklardı. Hatta bugün düşündüm Allah kardeşlerimi aldı ama yerine bunları mı verdi diye.
Çünkü 2 ve 3'ün bana davranışları diğerlerinden farklı olmuştur hep. 1 numarayla zaten bağlıyız birbirimize ama 2 ve 3 böyle bi değişik geliyorlar bana:) son numara zaten fasülye :) Bana yaklaştığı kadar kimseye yanaşmaz kimseyle de paylaşmaz beni abileriyle konuşmamı bile istemez :) (Zuzu'cuk kızmazsın değil mi bana bu postu okurken senin yerinde çok farklı :))

Güzeel bir günün ardından ben yine mumlarımı yaktım. Kahvemi aldım. Müziğimle yine Cumartesi gecesinin keyfini çıkartıyorum. Yalnız annemle babam bu duruma çok gülüyor yahu. "Şuna bak kendi kendine romantik ortamlar oluşturuyor" diye gülüyorlar :)) Ama napim yorgun ve yoğun geçen bir haftanın üstüne iyi geliyor bana :)

Hatta o kadar yorgun geçiyor ki geçenlerde bir izleyici aradı. Kadın bana sitem ediyor. "Hanımefendi kaç kez aradım bakan yok canlı yayındaki telefona" diye. Ben ise hatun kişiye " Hatlarımız çok yorgun hanımefendi o yüzdendir" dediiim ve hemen ne dediğimi farkettim gülmemek için zor tuttum kendimi. Çünkü o sırada benim söylediklerimi duyan sevgili ofis arkadaşlarım gülme krizine girmişlerdi :))

Zaten işten ayrılırsam bir gün izleyicilerle olan diyaloglarımdan kitap çıkaracağım diyorum :)

Çünkü o kadar komik şeyler oluyor ki:)

Bir adet abone izleyicimiz var o çok komedi. Arar konuşmana izin vermeden bir şeyler anlatır sonra pat kapatır. Bana 2 kez Hz. İsa'nın hayatını anlatmışlığı vardır yani.

İnsanlara hayret ediyorum bazen.

Bu hafta değişik bir şey yaptım. Twitter'da panpiş modası var malum. Bir bakayım neler yazıyor bu hatun dedim kiii demez olaydım. Ne kadar boş ne kadar amaçsız birisi öyle.

Okurken sinirden patladım. Bir insan nasıl kendisini bu kadar rezil edebilir anlamış değilim. Beyin zaten kullanılmıyor. Onun yerine başka uzuvlarını kullanmayı tercih ediyor arkadaş.

Ha bir deee dini nikah olmadan birlikteliğe karşıyım diyor panpiş. Zina olurmuş. O fotoğrafları paylaşmak zaten helal ya.

Ayy deli oldum.

Boş insanların göz önünde olmasına dayanamıyorum. Gereksiz insanlar gereksiz yere gündemdeler.Özellikle bedeblerini kullanmalarına deliriyorum. Adamlar kendilerini ne kadar ucuz basit görüyorlarsa artık...

Rauf Denktaş'a çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
Oğlunun bir sözü çok üzdü beni. Babam artık diğer çocuklarıyla beraber olacak demesi çok üzdü...
Allah sabır versin..


Bir sonraki postun konusunu buldum kıh kıh kııhh :))

Bir Cumartesi bu şekilde biter. Yani enm azından postta biter :)))

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))