7 Ocak 2012 Cumartesi

Mini Mini Bir Kuş Donmuştuuuu

Eveeet nihayet yine bir Cumartesi gecesine kavuşmuş bulunmaktayım...

İş yerindeki düzenlememiz sebebiyle bugün ben çalıştım. Amaa önümüzdeki 2 Cumartesi çalışmayacağım nihohahaha :)))

Tüüüm gün ofiste yalnız olmam sebebiyle ortamda bir ses olsun diye televizyon açtım.

Ve farkettim ki ben hiç TV izlemiyormuşum yahuu...

Çok ilginç tespitlerim var. Magazin alemi de sallanıyormuş meğer.

Çok açık yakaladım çoookk...

Kısa günün analizi aşağıda :D

*Star TV yeni yayın dönemine geçip tüm ekran yüzünü A'dan Z'ye değiştirdi. Kendini geliştirdi. Çok da beğenmiştim. Taa kiiii bugün açıklarını yakaladım nhahahah yaşasın kötülüüükk:)
Şimdi bu abiler hani logolarını ıvırlarını zıvırlarını değiştirdiler ya. Ben bir programa denk geldim. Pasaport diye. Yeni bölüm tabi. Amaaa amaaa el kartları mikrofon süngerleri falan hep eski logolu. Ha şimdi eee ne var bunda bu kadar abartılacak diye. Banane maksat gıcıklık olsun:))

*CNN Türk'te yemek yapan bir vatandaş var. O zat-ı muhterem çok güldürdü bugün beni. Körili tavuk yaptı abimiz. Pişirdi tüm yemeklerini. Geçti sofranın başına. Söylediği cümle aynen şu: "Kışkırtıcı bir lezzet istiyorsanız tavuğa biraz laaymmnnn sıkın"...Bunu söylerken de limon sıkıyor. Abicim ne kasıyosun kendini bu kadar. Limon de gitsin:)))

*Ne kadar çok magazin programı varmış yahu. Hatta Demet Akalın eski kocamtrak sevgilisyle pişti olmuş. Sinan akçıl o bed sesiyle konser bile vermiş. Bir de bizimkiler ben evde şarkı söyleyince sus derler hıh.

*Akşam eve gelirken minibüse bindim. Pek tekin bir yerden binmediğim için tedirginim. Ve minibüste tek bayan benim. Sonra bir baktım aynadan böyle pardesülü biri oturuyo. Tam oh iyi tek ben değilmişim diye sevinecektim kiiii o pardüseli zatın kendim olduğunu anlamış bulundum.

*Yalnızken çok fazla yiyip içesim geliyor.

*Diğer insanlar can sıkıntısından şişelerin dibine vururken ben çay sebilinin dibine vurdum. Ha bir de limonlu soda şişelerinin.

*Yeni Türkü Olmasa Mektubun'u ne kadar eskirse eskisin yine de dinlerim sanırım.

*Yaz gelsin ve bu yağmurlu havalar sağlığımı daha fazla etkilemesin istiyorum.

*El ele göz göze bir çift gördüm ve onlara peeeh dedim içimden yüzlerine karşı. Çok yalan geldiler bana.

*Evet farkettim çok konuşuyorum:))

Neyse hadi bu postu bir minik kuşla bitireyim. Malum şu sıralar keçelerimle aşk yaşıyorum. Bugün de bir tombik kuş yaptım. Aldığım kilolar mı beni buna itti bilmiyorum ama bence çok şeker oldu:)



Nasıl ama şeker değil mi ya:)))

E hadi susayım artık:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))