21 Ocak 2012 Cumartesi

Muhteşem Cumartesi !!!

Cumartesi keyfime annem tarafından el konulmuş bulunulmaktadır...

Saygılar...

Kahve yasak... Çikolata yasak...

Mumlarım bitmiş...

Hastayım burnum kopmak üzere...

Üşüyorum...

Bugünü hiç sevmedim. Gerçi ben 21 sayısını nedense sevemem. E Ocak ayı da pek hoşlandığım bir ay değil.

Aaaaaaaa bugün abimin (kuzen) doğum günüydü...

Unuttumm. E tabi yorgunluktan akıl mı kaldı ki?

Ki bu halde çalıştım bugün. Gerçi Cumartesi günleri çalışmak daha zevkli ama dışarıya çıktığım için gribim daha fecii boyutlara ulaştı...

Enerjim çok düşük yaa...

Bu Muck dizisinin amacını çözen var mı?

Yok ben bir şeye benzetemedim de.

Bir garip kıyafetler,renkler,ışıklar vs. vs.

Saçma sapan şeyler...

Kendimi Çocuklar Duymasın'daki Mustafa gibi hissediyorum. Herşeye karşıyım bugünlerde. :)))

Post yazmaya da karşı olmadan susayım been

İyi geceleeeerrrrrrr :))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))