6 Ocak 2012 Cuma

Sağım Solum Keçe:))

Merhabalar...

Son zamanda yaşadığım bazı şeyler, hayatımın monotonluğu vs. vs. derken iyice bunalmıştım.

Kafamı dağıtacak birşeyler yapmam gerekiyordu.

Ne yapacağımı kara kara düşünürken aklıma keçe ile figürler yapmak geldi...

Tabi hemen icraata geçtim. Hatta geçenlerde burada da bahsetmiştim.

Yaşadığım ilçede keçe namına hiç bir şey bulamayınca internetten almaya karar verdim. pasaj.com'dan siparişimi verdim. Satıcının hızlısına denk gelmiş olacağım ki siparişlerim 24 saat dolmadan elime ulaştı.

Büyüüük bir heyecanla akşam oturdum. Tabi henüz acemilik eserlerimi çıkarıyorum ama yine de acayip mutlu ediyor beni...

Şimdi ekleyeyim yaptıklarımı...

Bu kalp ilk ürünüm. İçinde lavanta tohumları var mis gibi lavanta kokuyor.


Bu siyah kalp aslen bir broş:) Arkasında minik çengelli iğnesi var üstüne minik kalpler yaptım. Ve bugün kullandım bunu. Siyah bir hırka giymiştim onu tutturmak için kullandım. Şahsen ben şeker olduğunu düşünüyorum :)))


Bu Hello Kitty'i de iş yerimden çok sevdiğim bir ablamın kızı için yaptım. Çok seviyormuş Hello Kitty'i. Bıyıklarını biraz daha geriden yapmalıymışım ama farkettiğimde geri dönüşü pek mümkün değildi:)Aslında bu kedicik taç olacak daha. Az önce bitirdim de kendilerini. Şimdi siyah ince bir taç bulup bunu üstüne tutturmak kaldı bir tek.


İşte böyle... Keçe ile uğraşmayı kesinlikle tavsiye ediyorum. Acayip eğlenceli acayip dinlendirici. Ve karşılığında sevimli şeyler çıkınca da mutlu oluyor insan:)

Yeni figürlerle görüşmek üzere:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))