3 Ocak 2012 Salı

Yılın Şarkısı

Evet böyle bir konu açmak istedim nedense...


Geçtiğimiz yıl içerisinde en çok dinlediğim şarkı Mustafa Ceceli- Şarkı olmuştu...


Şimdi ofiste yalnız başıma bunalımlara girerken tekrar dinlemek istedim "Şarkı"yı...


Evet evet kendileri benim nazarımda yılın "Şarkı"sı seçilmiş bulunmaktadırlar.


Mustafa Ceceli'nin tüm şarkılarını çok severim ama bu çok başka geliyor bana.


Şu an bilmem kaçıncı kezdir dinliyorum hazır ofiste kimse de yok "Yeter depresyona girdik" diyecek:)))




Evet şimdi hep beraber ne diyoruz?


"Uyuduuuuum ben büyüdüüüüüm beeen 
Yüreğini niye pişmanlık sarıyooooorrr
Her lokmaaaam sen her yuduuum seeen
Ne yapıyor ne ediyor gönül sana varıyoooorr


Gidişinii ben aanca anca hazmettiiim
Aramızdaki ince farkı farkettiiiiiim
Bir yere kadaaar demiştin
Ben o yere kadar direndiiim
Seni bana yazılmış bi şaaarkı zanneeettiiim. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))