16 Şubat 2012 Perşembe

Akide...

Malum dün birtanecik şeker kuşum Limon'u kaybettim.


Çok başka bir kuştu o. Çok sevimli cana yakın şımarık. Her hareketiyle kendini sevdiriyordu.
Hatta geçen hafta ben hasta yatarken geldi başıma fıstıık fıstıık diye bana öpücükler attı. Benim geleceğimi önceden seziyordu hemen adımı söylemeye başlıyordu. Gördüğünde sevinçten çıldırıyordu.


Ben ve annem çok ağlayınca babam da Limon'u aldığı yere gitmiş bir tane daha almak için.


Bu arada kuşumun ölüm sebebi üşümek değilmiş zavallım soba dumanından zehirlenmiş :(((


Babam kuşçudan Limon'un öz be öz kardeşini almış gelmiş. Ama buna hiç içim ısınmadı renksiz bir kere. Bir de çoğaltmak için bunu yabani yetiştirmişler. Kendi gölgesinden korkuyor manyak.



Adını Akide koydum. Kuşçumuz bana söz verdi. Limon'un renginde bir yavru kuş olunca hemen Akide'yi değiştirecek.


Akide diye çağırıyorum bakmıyor, korkaak diyorum hemen bakıyor. Yanında konuşunca korkuyor. 




İşte misafirimiz Akide'nin fotoğrafları aşağıda...




6 yorum:

  1. bende tam bunu diyecektim sana başka kuş alsan iyi olur diye babam önce davranmış...eee bunuda alıştırmak sana düşüyo gelen gideni aratır diye boşuna dememişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Da yok onun yerini tutacağa benzemiyor hiç bir kuş. Özellikle de bu :) Salak salak bakıyor yahu :D Beğenmedim hiç bunu. Dur bakalım yenisi çıksın. Adı bile hazır Kiwi olacak o :)

      Sil
  2. Allahım bu isimleri nerden buluyosun benim balıklara da bi isim bulsana ne olur? Eşimle bir senedir daha isim koyamadık yazık ya....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıp ediyosun hemen bulurum sen gönder bana resimlerini anında isimlendirelim:))

      Sil
  3. hafta içi foto yayınlıcam blogda hemen isim beklerim senden canım..

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))