28 Şubat 2012 Salı

Aslında bugün dün gittiğim Fetih 1453'le ilgili bir post hazırlayacaktım fakat gün içerisinde tüm gündemimiz dolayısıyla bünyemiz alt üst oldu.

Müdürümüz işten ayrılma kararı almış bir kaç gün önce de bunu bizimle paylaşmıştı. Ona alışmıştım tamam iyi hoş.Bugün onun yerine alınacak kişi açıklandı. Soru işaretleriyle onu da tamamladık. Amaaa bu kadarıyla sınırlı olmadı görev değişiklikleri :(((

Biz ofiste normalde 4 kişi çalışıyorduk. Ablam saydığım güzel insan doğum iznine çıktı. Onun haricinde 3 kişi kaldık. 2 abim ve ben. Gerçekten aile gibi olmuştuk. Yıllardır zaten kanalın en imrenilen bölümüydük. Gerek konumumuz gerekse ortamımız sebebiyle. Birbirimizin dilinden anlıyorduk. Birbirimizi biliyorduk. Ben zaten ellerinde büyüdüm üzerimdeki haklarını asla görmezden gelemem.Çok iyi bir ekiptik. Ama bugün bunu bozdular. Abilerimden birini başka bir bölüme aldılar. Biraz dayatma gibi geldi bize.

Çok üzüldük. Hala istemiyoruz. Ben zaten bu kararı ilk duyduğumda beynimden vurulmuşa döndüm. Gözlerim doldu zor tuttum kendimi ki toplantı sonrasında zaten artık kendime hakim olamadım.

Bahsettiğim abim de şokta. Kendisine  verilen düşünme süresine uyulmadan açıklandı kanala.

Hepimiz üzgünüz:(

Hepimiz kırgınız...

İyi bir ekibi parçalıyorlar resmen. Gerçekten iyi bir ekiptik ama nazara geldik :((

2 yorum:

  1. bizler ailelerimizden çok çalışma arkadaşlarımızla bir aradayız ve dediğin gibi aile oluyosun kocaman bi aile çok üzüldüm şimdi..ama kendini üzme boşuna umarım herşey yoluna girer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hepimiz çok üzgünüz çok. hadi ben yine diğer abimleyim ama giden daha kötü :( dayatmalardan nefret ediyorum...

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))