15 Şubat 2012 Çarşamba

Günün Güzelliği...

Biliyorum çok ihmal ediyorum bloğumu...


Ama şu sıralar ne yazacak mecalim var ne de hissiyatım...


Ne bileyim kış sebebiyle mi böyle oluyor bilmiyorum. Bahar gelse coşarım belki, bilemiyorum...


İşler de rutin gidiyor zaten. 


Ev rutin.


Hayatım rutin.


Neyse buu bunalım modunu geçeyim güzel şeylere geleyim.


Malum dün sevgililer günüydü. İnanmam kutlamam sevmem o ayrı.Ha bir şey yaptım mı evet yaptım. Anneme sıklamen çiçeği aldım ne romantik değil mi:))


Bugün de sponsorumuz bize güzel bir aranjman getirdi. Müdürüm de onu bana hediye etti ofisin tek baayanı olaraktan :))


Onun resimlerini ekleyeyim.


Gülün yeri bende çok başka. Bilmiyorum kokusu kendisi beni bağlıyor. Çok seviyorum.


Belki özdeşleştiği gerçek Sevgilidir buna sebep bilmiyorum.


Ama çok güzeller yaaaa







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))