2 Şubat 2012 Perşembe

Her Yerde Kar Vaarrr

Şikayetçi miyim? Aslaaaa


Tamam dün işe gitmekte çok zorlanmış olabilirim.


Tamam 2 saat boyunca gelmeyen otobüs,minibüs,taksiyi beklemiş olabilirim.


Tamam ilk bulduğum boş taksinin önüne atlamak suretiyle durdurmuş da olabilirim.


Amaaa amaaaaa ben o 2 saatlik süreçte fotoğrafta çektim.


2 saat boyunca güzel manzaralara şahitlik ettim.


Beyaz nimetin kıymetini bilmek gerek. Zira onsuz hastalıklar hepten çoğalıyor. Ayrıca kış kışlığını yapmalı.


Hani şu yaz gelir aman çok sıcak yandım kış gelir aman çok soğuk dondum diyenleri de anlamıyorum.


Kime şikayet ediyorsunuz ki?


Ne haddimize?


Buyrun şimdi dün çektiğim kar resimleriyle baş başa bırakayım sizi...



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))