15 Şubat 2012 Çarşamba

Limon'um Öldü :((

Dün sabah evden en son çıkan isim babamdı...


Annem teyzemin ameliyatına gitmişti. Eve geldiğinde balkonun kapısı açıkmış. Limonum da balkon kapısının önünde duruyordu.Üstü kapalı duruyordu üşümesin diye polar örtmüştüm üstüne. Annem hemen evi ısıtmış. Ama poları açıp bakmamış. Limon diye seslenmiş ses vermiş kuşum. 


Sonra ben eve geldim ve hemen geri çıktık annemle hastaneye gitmek için. Eve geldiğimde yine kuşuma bakmadım sesi soluğu çıkmıyordu ama bakacak halim de yoktu. Yatarken artık bir bakayım dedim. Bir baktım kiii üşümüş donmuş kıpırdayamıyor. Hemen annemle ısıttık biraz kendine getirdik. Kafesine koyduk yattık. Sabah kalktığımda ölmüştü:(


Bu kadar üzüleceğimi hiç bilmiyordum. Çok canım yandı. Allah daha büyük dert vermesin ama o da bir candı ve çok seviyorduk birbirimizi :(

2 yorum:

  1. AH çok kötü olmuş geçmiş olsun... insan çok üzülüyo ya benimde kocaman bir akvaryumum var balıklarımdan biri hasta olsa karşısına geçip ağlıyorum.çok üzülüyorum...dediğin gibi onlarda can kıyamıyo insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok kötüyüm şu an. Başım ağrıyor :(
      Ağlıyorum halen. Çok sevmiştim ben onu ya :(((

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))