6 Şubat 2012 Pazartesi

Muhteşem Haftasonu :))

Bu sefer gerçekten muhteşemdi :)

Uzun zamandır ilk kez dolu dolu bir hafta sonu geçirdim diyebilirim.

Etrafımda hep sevdiklerim vardı.

Cumartesi günü kalktım temizliğe başladım. Çünkü akşamında çok uzuun zamandır görüşmek istediğim misafirlerim olacaktı. Temizliğimi yaptım, az buçuk ikramlığımı hazırladım.

Akşam misafirlerim geldi... Gerçekten çok uzun zamandır bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Misafir ağırlamayı çok severim ama çok sevdiğim insanlar geldiği zaman daha çok seviyorum.

Onlarla ve çocuklarıyla güzel bir akşam geçirdik. Ben doymadım ama neyse :( İnşallah kısa sürede tekrarını yaparız. Misafirlerime incirli tatlı,makarna salatası,körili kurabiye ki bunun mahleplisini yapacağım kısa zamanda yapmıştım.

Dün de yaklaşık 1,5 aydır göremediğim yeğenime gittim. Aslında öz yeğenim değil malum tek çocuğum. Teyzemin torunu. Ama babasıyla küçüklüğümden beri abi- kardeş gibi olduğumuz için o bana hala der. Gerçekten de halası gibi hissederim. Öz halalarına o o kadar düşmez zaten.

Çok güldürdü beni veled. Hatta aklıma gelen diyaloglarımızı yazayım ben :))

Yeğenim etrafımızda başka halası olmamasına rağmen bana D... hala D.... hala diyip duruyordu. Bende  "Halacım ismimi söylemene gerek yok normal, (burada virgülün yerinde normal davranbilirsin demek istemiştim) hala diyebilirsin dedim.
Bizimki bu sefer bana Normal hala Normal hala demeye başladı. Ben tabi gülmekten toparlayamıyorum kendimi :D Hatun normal hala deyip duruyor. Benim güldüğümü görünce de "Hala sen benle dalga mı geçiyooon?" dedi e tabi bunu söyleyen veled 3,5 yaşında olunca ve dünya tatlısı bir bilmiş olunca daha çok gülmeye başladık:)

O çok başka bir çocuk ya. Çok özel bir çok. 12 yıl bekledikten sonra geldi ama pir geldi yani. Bilmediği bir şey var mı bilmiyorum. Yemeğe besmele çekerek başlar falan :)

Bitti mii? Taabi ki bitmedi:)

Dün akşam yürüyüş yaparak geldim eve. Malum masa başı iş olunca hareket imkanım pek olmuyor ve bu da bana kötü bir şekilde dönüyor. Yarım saat falan yürüdüm. Eve geldim kiiii pat telefon. Bu sefer de babamın arkadaşı bize geleceklerini sölüyorlar. Ve ben hazırlıksızım :)

Evde hazırda hiç hamur işim yok :) Neyseki bu haftasonu misafir yönünden çok şanslıydım Cumartesi günü gelen misafirlerim gelirken kek ve börek getirmişlerdi. Börek hazırdı ama kek haşhaşlı kekti ve nefisti. Dünkiler de kurabiye tarzında birşeyler getirmişlerdi o şekilde geçirdim:)

Neyse geldiler. Bunlar da hani bu Umutsuz Ev Kadınları'ndaki Elif var ya öyle bir aile. Biri 7 yaşında, 3.5 yaşında ikizler olmak üzere 3 erkek  ve bir de daha 1 yaşına yeni girmiş kızları var. Erkekler afacan mı afacan. Aynı o dizidekiler gibi. Eksiği yok fazlası var yani o derece afacanlar. Ama çook tatlılardı... Kız da çok cimcime. Dün akşamım da onlarla geçti. Yani bu hafta sonu epeyce çocuk sevebildim:)

Neyse çok uzun oldu :) Sizi haftasonundan karelerle baş başa bırakayım:)








2 yorum:

  1. merhabalar;
    yorucu bi hafta sonu olmuş..kurabiyelere bayılırım çok güzel görünüyorlar.ayrıca kayısılarda nefis....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yorucu ama çoooooook güzel bir haftasonuydu :))))
      Kayısılar en çok çocukları sevindirdi:)
      Ah ah oradaki mamalar ertesi günde kaç kişiye yetti bir bilseniz:)

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))