29 Şubat 2012 Çarşamba

Yeni Ay Yeni Başlangıç...

Evet Mart'la yeni bir iş düzenine de başlıyoruz.

Benim Mart ayında yaptığım başlangıçlarım çoğunlukla beni üzdü ama umarım bu öyle olmaz. Mart ayından oldum olası korkarım ki ben.

Gergin, huzursuz, ve korku doluyum. Aslında yeni müdürümüzden şüphem yok zaten birlikte çalışmışlığımız var. Korkularım başka...

Bakalım. Zaman her şeyin ilacı derler. Umarım hepimiz için en hayırlısı olur.

Ha şunu çok iyi biliyorum yarın ben çok ama çok ağlayacağım...

Oyhhh

3 yorum:

  1. ağlama sen ya neden ağlıyosun.bide bu kadar karamsar olma mart ayına karşı hayatın boyunca hep öyle askilik seni bulur martta enerji diye bişey var çağırma kötü düşünceleri at gitsin Mart ne kadar güzel bir ay ilkbaharın geldiğini müjdeliyo havalar ısınacak heryer cıvıl cıvıl.İŞlerin eskisinden daha iyi olacak Allahtan hayırlısı sıkma canını sen güzel düşün.SABRIN SONU SELAMETTİR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah Duyguşum her şey dediğin gibi olur. Şu an için bir sorun yok henüz yapılanma aşamasındayız. Yeni müdürümüzle daha iyi olacağımızı düşünüyorum ama işte yeni alınacak eleman konusunda biraz sıkıntı var. Herkes kendi eş dostunu getirmeye çalışıyor malesef bu da sıkıntı veren bir durum olacak bizim için.
      Beklemedeyiz hep beraber :)

      Sil
  2. madem sen kendini tanıtıın bana çok memnun oldum dilekcim bende kendimden bahsedeyim o zaman sana benim adım DUYGU 26 yaşındayım istanbulda yaşıyorum henüz 9 aylık evliyim.özel kargo firmasında genel müd.çalışmaktayım.bende senin gibi tek çocuğum...(evlenirken çok zor oluyo) ünv.de uluslararası lojistik mezunuyum.çok gülerim gülmeye bayılırım sıcak kanlıyımdır.insanları yorum yazarken bile az çok tanımış oluyosun blki sende sezmişsindir.bu yorumu yayınlama sakın :)))) öpüyorum seni

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))