20 Şubat 2012 Pazartesi

Yine Gördümm :))

Hani burada bahsetmiştim kardeşimi rüyamda gördüm diye...


Hah işte. Cumartesi kalktım içimde bir huzur var. Sebebini bilmediğim bir huzur, bir mutluluk...
Günün ilerleyen saatlerinde aklıma düştü. Ben o gece rüyamda büyük kardeşimi görmüştüm. Ablasının yakışıklısı yine ablasının bunaldığı bir anda gelmişti rüyama. 


Bu sefer benim olmasını beklediğim ama bir türlü netlik kazanamayan bir durumum varmış ve o bu durumu açıklığa kavuşturuyormuş hem de benim istediğim gibi sonuçlanıyormuş olay.


Ve öyle bir rüya ki hani gerçek hayatta yaşıyormuş da günlük hayatımızdan bir kareyi yaşıyormuşuz gibiydi. 


Onların sayesinde 2 kez yaşıyorum. Bir gerçek hayatta bir de onlarla birlikte rüyalarımda. 


Gerçekten çok büyük sevinç oluyorlar bana meleklerim. Büyük olanla aramız çok daha iyi. Hatta en büyük destekçim o. Rüyamda net olarak görmesem de hep var o. Rüyalarımın hislerimin özünde bir şekilde hissediyorum kuzumu. 


Çok başka bir duygu bu. Çok hüzünlü ama bir o kadar da huzur verici. Onların varlığını kalbimde hissediyorum resmen ve bu beni mutlu ediyor. Beni unutmamaları, benim de onları istediğimi bilmeleri huzur veriyor bana. Hani hayal dünyası veya bilinç altından kaynaklanan rüyalar değil bunlar eminim. Gerçek hayatta yaşıyormuşum gibi oluyorlar. En önemlisi uyandığımda kalbimde hissediyorum oonları.


Küçük olan kuzumla rüyamda hep kavga ediyoruz hiiç sözümü dinlemiyor beni hiç. Hatta öbürü de abla bırak o hep böyle sinir ediyor diye bana onu anlatıyor. Canlarım benim yaa :))


Siz hep gelin ablanızın rüyasına  olur mu kuzularım?


Ben sizin varlığınızı hep kalbimin ta içinde hissediyorum. Sizin kalpleriniz belki bu dünyada bedenen yok ama benim kalbimde atıyor buna emin olun.


Belki bedenen miniciktiniz annemizden ayrıldığınızda ama biliyorum ki siz daha bir nokta kadarken bile bir candınız. Ruhunuz vardı. İnancımız bize bunu bildiriyor. Ve yine biliyorum ki siz masumiyetinizle geziniyorsunuz etrafımda. 
Hissediyorum sizi...


Bazen hayal ediyorum bedenen de yanımda olsanız nasıl olurdu diye. 


Ayy kardeşlerime mektup başka bir post konusu olsun zira ofiste ağlamak istemiyorum :)


Bana bu huzuru yaşattığınız, beni mutlu ettiğiniz, bir şekilde yanımda olduğunuz için binlerce şükürler olsun kuzularım...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))