25 Şubat 2012 Cumartesi

Yorgunmuşum Yaa...

He valla... Acayip yorgunmuşum ben de haberim yokmuş. Resmen dökülüyormuşum. Günlük hayatın içinde koştururken farketmemişim.

Bugün çok şükür evdeydim. Aslında evde olmayacaktım bir arkadaşımla buluşacaktım Sultanahmet, Beyazıt turu yapacaktık fakat arkadaşımın annesi hastalanınca iptal oldu. Ve ben bu sabah kendimin de aslında hiç iyi olmadığımı farkettiimmm...

Ama sabah tam komediydi yaa :)

Saat 07:30'da bir uyandım kiii "Eyvah!! İşe geç kaldım!!! Ya bu telefonun alar mı nerede? Telefonum? Telefonum nerede ? Offf zaten geç kaldım servisi kaçıracağım yaaa! Ya da zaten servis kaçtı mı? Kıyafetlerim nerede? Sahi ben ne giyeceğim yaaa?" nidalarıyla yataktan kalkıyorum. Bütüüün bu sorular sadece 1 dakikada geçti aklımdan. Sonrası "Aaaaa bugün Cumartesi.. Ahahahah işe de geç kalmadım. Eee napim uyuyayım tekrar.. Ay yaşasın Cumartesi yaaa oooh bol bol uyurum." şeklinde büyüüük bir sevinçle geri yattım. Tabi uyuyamadım. Sen kalk 1 hafta boyunca bugünün hayalini kur. Beklenen an gelsin. Ve sen uyuyama... Çok feci çookk...

Zaar zor temizlik yaptım. Akşam yemeğini yaptım. Vee gerisi sınırsız tembellik. Annişle birlikte attık kendimizi kanepelere:))

Sadece annemle kalmayı nasıl özlemişim anlatamam.Normalde haftasonu yanımızda mutlaka birileri olur. Hiç tek kalamıyoruz çünkü ya akrabalar çağırır beni ya komşular ya arkadaşlarım:) Özellikle işe girdiğimden beri yetişemez oldum. Akrabalarımla ve arkadaşlarımla vakit geçirmeyi çok seviyorum.

Ablalarım, kardeşlerim ki saydıklarımın hepsi kuzenlerim oluyor onlarla vakit geçirmeyi seviyorum.

Yetişmeye çalışıyorum valla. Yoğun bir tempom olsa da yine de o koşturmayı seviyorum.

Halimden memnunum ama işte yorgunluk çok oluyor. Beden yorgunluğu neyse de zihin yorgun olunca kopuyorum. Hafta içi sürekli bilgisayar iş stresi mahvediyor insanı.

Bu arada 3 gündür Melih Görgün'e taktım. Özellikle de Yüreğim Yanar şarkısına... İçten söylüyor.

Malum Eurovision şarkımız belirlendi ama aklıma ilk gelen "Pepee "İnsan Sevdiğini Hiç Üzer Mi" şarkısı ile gitseydi keşke" oldu :))

Ayy uzun zamandır kendimle kalmamışım ben yaa. Şimdi bir boşluk hissettim iyi mi? :)

Aslında yarın için Fatih'e gidip gezesim var. Ama hiiiiiiiç halim olmadığı için susup oturuyorum:)

Ve ben Fetih' e de gitmek istiyorum.

Çok şey istiyorum çoooooookk :)

Yoruldum bak yine.

Hadi görüşmek üzereee :)))

Haa bu arada çok kısa zamanda yeni bir tatlı deneyeceğim annemi ikna edip malum kendisi berni mutfağa sokmuyor şu sıralar. Ama bunu yapacağım. Sonucu tiz vakitte paylaşırım sizlerle ;))

2 yorum:

  1. çatı katı çekilişin de gördüm sizi ben de bi buu hayranı olduğum için sevindim merhabalar efendim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Merhabalarr hoşgeldiniiizz :))) ben de geliyorum size şimdi :)

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))