24 Mart 2012 Cumartesi

Baharın Şarkıları...

Bu bahar sadece şarkılar genellikle bahar depresyonu için çalışıyor benden söylemesi...

Ama şahaneler ya...

Dinlediğim 3 şarkı var sadece. Dönüp dolaşıp bunları dinliyorum hem de defalarca.

Şu an çok pis depresyona vurdum kendimi...

Bu şarkılar şöyleler efenim.

Emre Aydın-Soğuk Odalar


Durdu zaman bi şey diyemedim
Gitmek istedin ve gittin
Aynı gökyüzünde,ayrıydı güneşin
Söyle bari,iyi misin

Burası soğuk,soğuk odalar
Yoksun neye yarar
Örtünsem kat kat yorganlar aman
Soğuk soğuk olanlar

Vurdum dibe kadar
Halimden yalnız uyuyanlar anlar.

Soğuk,soğuk odalar
Yoksun neye yarar
Örtünsem kat kat yorganlar aman
soğuk soğuk olanlar
Vurdum dibe kadar
Halimden yalnız uyuyanlar anlar.
Anladım bu son durak
Beni anılarla yalnız bırak
Tutmam gereken bir matemim var
Hislerim var, unutmam gereken
Yanar yanar durur kalbim,
Kan ağlar ağlar durur
Senin bende kalan
Günahın var, sözlerin var
Unutup gittiğin
Es nereye istersen
Nerde çok sevdiysen
Uğra bir geçersen
Maziyi savura savura
Es deli rüzgarlarla
Kalbimi bir arada
Tutamam, yaşayamam
Son nefesim ol
İçime Es
Ne zaman istersen
Aynı yerdeyim ben
Es kaza sevmişsen
Kalbimi kavura kavura
Es deli rügarlarla
Yüreği bir arada
Tutamam, yaşayamam
Son nefesim ol
İçime Es
Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı.
Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı
Hevesim kırık yüreğim buruk ne olacaktık bak ne olduk
Canım istemiyor zoruma gidiyor böyle yaşamak bana ölüm geliyor


Senden sonra arasamda öncesini
Alıştım acı çekerek almaya nefesimi

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar giden unutur,kalan hep yanar
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar giden unutur kalan hep yanar
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var.
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm,
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm,
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan

Şarkı isimlerine tıklayıp şarkılara gidebilirsiniz. Dinleyin derim. Şu an Emre Aydın'ı 6. kez dinliyorum. Müziği çok güzel...Bu şarkıyı neden bu kadar beğendiğimi de öğrendim az evvel. Düzenlemesini Mustafa Ceceli yapmış. Adamın şarkılarını otomatik olarak alışmış bünye beğeniyor demekki. Yaklaşık bi 15. yi dinlediklten sonra gördüm Cecelinin düzenlediğini. Ama harbi güzel yani.
Hayır işin gıcığı ağlayasım var ama ağlayamıyorum da.
Püffff...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))