10 Mart 2012 Cumartesi

Bir Ses Vereyim...

E artık bir ses vereyim değil mi?

Bir süredir yazamıyordum. Malum iş yoğunluğum 2 kat arttı. 2 kişilik dev kadro olduk. Hatta bugün müdürümüz "Onlar benim cengaverlerim yaa" bile dedi yani:)

Bugün çok ama çook cimcime bir bücürle tanıştım. Yeni müdürümüzün cimcime kızı :) Ama dehşet bir şey ya ağzım açık kala kaldım :)

Ofise geldi salına salına hemen incelemelere başladı. Hatta bir ara sohbet bile ettik ki o zaman ben şok oldum kaldım :)

Kurduğu cümle aynen şu şekilde;

"Emrah beni hep itiyor, yanında istemiyor. Keşke onun dikkatini çekebilecek kadar güzel bir kız olsaydım."

Ben  ve diğer abim gülmekten öldük. Hiç beklemediğim bir cümleydi:) Cimcime çok güldürdü beni daha çoook :)

Yeni nesil çok fena yaa :)

Bu hafta işten gelir gelmez hemen uyudum desem yeridir. Beynim zonkluyor resmen. Uyumakta değildi aslında böyle baygınlık gibi bir şey. Dışarda olan biteni biliyorm ama tepki veremiyorum o derece bezgindim yani. Bir de migren tuttu ki of diyorum.

İş yerinde işini bilmezlerle boğuşmak, izleyicilere laf anlatmak, yayın akışı, bültenler vs. derken ben de bittim yani.


Ama aynı zamanda çokda eğlenceli geçti. Son 2 gün zaten elimde fotoğraf makinasıyla dolaştım. Kanaldan resimler falan çektim çok eğlendim çook :)

Ha bu hafta limangoya çok kızdım. 2 haftadır beklediğim kargoyu göndermemekte ısrar ediyordu ki bugün kargoya vermişler ama haftasonu olduğu için gelmedi tabi.
Bir gelse yeni bir tarif deneyeceğim inşallah.

Anında eklerim buraya bir yapabileyim.


Şu sıralar aslında çok çalışmak çok geliştirmek istiyorum kendimi.

Haberler yazayım, bültenler yazayım, fotoğraf çekeyim sürekli bir şeyler yapayım, oradan oraya koşayım falan. Bunu istiyorum.
Müdürüm  zaten  bu isteğimi destekliyor sağolsun:)

Ya ama şimdi şöyle kötü bir durum var. Benim 1 tatil günüm var ve ben o gün ne yapacağımı şaşırıyorum.
Temizlik,aile ile vakit geçirmöe, akrabalarla toplanma,arkadaşlarla buluşma vs. vs. vs. bir çok plan oluyor ama ben hiç birini yapamıyorum:s

Temizlik hariç :@

Amaan bak canım sıkıldı yine :/

Ya farkettim de ben uzun zamandır adam akıllı bir yazı kaleme almadım. Neden acep? Duygularımı mı kaybediyorum yoksa ? N'aman Allah'ım nayır nolamazzz!!!

Şu yorgunluklarım bir geçsin dönüşüm muhteşem olacak :P

Haydi kalın sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))