2 Mart 2012 Cuma

Dağıttım Kendimi Toparlanmam Lazım

Merhabalar...

Evet an itibariyle böyle düşünüyorum.Son zamanlarda yaşadıklarım ve buna fazlaca tepki göstermem aslında geçmişin birikimiydi sanırım.

Bilmiyorum.

Ama epeyce bir daraldım şu sıralar.

Toparlanacağımdır inşaallah en kısa zamanda.

Ne içime ne dışıma bakabiliyorum :)

Bahar gelseydi bi o zaman beni kimse tutamazdı coşar da coşardım :)

Seviyorum baharı ben ya. İlki olsun sonu olsun bahar olsun bizim olsun:)

Bak ne diyor Sertap abla;

Sen gidersin, İstanbul farketmez
Gelirsin gidersin, İstanbul üzülmez
Acı çeker özlersin, İstanbul hissetmez
Nasıl nedir halin,İstanbul düşünmez


Doğru vallahi.

Kocaman şehir...
Kalabalık şehir...
Büyülü de bir şehir...

Ama ben bir türlü sevemiyorum. Aslında şöyle; seviyorum ama İstanbul'da yaşamayı sevmiyorum.
Ben daha sakin yerleri seviyorum yapımdan dolayı. Memleketim Kayseri'm ve yarı memleketim Adana'yı çok seviyorum mesela. Özellikle Kayseri'ye gittiğim zaman resmen yenileniyorum. Format atılmış gibi oluyorum. Kendimi buluyorum, özüme dönüyorum.

Ama İstanbul'un kargaşası,kalabalığı,sıkış tıkışlığı beni aşırı derecede bunaltıyor.

Anadolu yakası yine iyi Avrupa'ya göre. Burası hepten kaybetti kendini. Bir tane yeşillik alan olmaz mı? Yok. Ama saysan 50 tane AVM çıkar.

Daralıyorum bu tarz yerlerde. Binalar da birbirine yapışık zaten.

Öyle yani...

Bugünlerde yine "1 sene önce şöyleydi" modundayım :)

Sanki benim bu ruh halimi biliyormuş gibi radyolar da televizyonda hep benim geçen sene bu zamanlar dinlediğim şarkılar çıkıyor iyi mi :)

Yeri geliyor canım yanıyor yeri geliyor mutlu oluyorum.

Ayy..

Bu ayın 23'nde benim miladımın 1. senesi dolacak.

O gün buna dair post hazırlayacağım zaten söylemeyeyim şimdi buradan.

Aaa ben uzun zamandır fotoğraf çekmiyorum ve yayınlamıyorum değil mi yaa?

Du etrafta çekecek güzel şeyler olsun en tiz vakitte yapacağım bunu.

Aaa hatta var bir kaç resim onları ekleyeyim. Kız kulesi manzaralı.

Daldan dala atladım yine :)

Dalgın ve üzgün olduğum zamanlarda kafamı ancak bu şekilde boşaltabiliyorum. Daha doğrusu bu şekilde konuşmak benim epeyce yorgun ve bunalmış olduğumun belirtisi...

Neyse artık benim Cumartesi tatillerim iptal olduğu için ben ufaktan kaçayım.

Bir süre böyle gidecek sanırım.

Yenilikleri hazırlamak için fedakarlık gerekiyorsa seve seve yaparım arkadaş :)

Haydi görüşmek üzere :))

4 yorum:

  1. Neden bu kadar daraldın anlamadım ama umarım kendini yakında daha iyi hissedersin ne de olsa bahar yaklaşıyor:) Sanırım herkes alıştığı yerde güzel ben tam bir istanbul aşığı olarak 2 yıldır Kayseri'de yaşıyor ve alışamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben 22 senedir İstanbuldayım burada büyüdüm ama yine de memleketimi özlüyorum :))

      Oranın dinginliği sakinliğini seviyorum.

      Burada insanlar bi garip eşyalar bi garip her şey garip. orası gibi huzur vermiyor malesef

      sıkıntılarımın sebebi önceki postlarda. İş yerinde bazı sorunlar oldu o sebeple
      ama dediğin gibi bahar geliyor gelsin gelsin :))

      vaay memleketimden bir izleyicim var he çok sevidim :)

      Sil
  2. bende istanbul doğma büyüme olunca buranın dışına çıkınca boğuluyorum nefes alamıyorum alışmışız bir kere vazgeçilmiyor.Sende kendini bu kadar sıkma bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum canım yaa

      boğuluyorum

      du bakalım bu haftaya daha alışkın başladım umarım iyi geçer :)

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))