17 Mart 2012 Cumartesi

Güzel Şeyler Olsun...

Lütfenn lütfennn


Güzel bir şeyler olsun hayatımda ve hayatımızda lütfen...


Şu sıralar sürekli bir hastalık modu var evde. Annem rahatsız.


Ben iş yoğunluğu nedeniyle pilim bitmiş şekildeyim.


Haftada 1 gün iznim var ve o gün ne yapacağımı şaşırıyorum.


Şu sıralar baharın artık kesin bir şekilde gelmesini istiyorum. Günler uzasın ki gündüz bir şey yapamıyorsam bari akşamlarım ziyan olmasın. Tazelenelim. Yenilenelim. Aileme, dostlarıma,akrabalarıma daha çok vakit ayırabileyim. O kadar çok kişi var ki görüşmek istediğim. İki adım ötemde kuzen Zuzu 'ya bile gidemiyorum o derece yani.


Nisan ayında Açıköğretim sınavlarım var onlara çalışamıyorum ki İşletmeye dair hiç bir fikrim yok. Akşama kadar kanalda yoğunum eve gidince gözlerimi açamıyorum sanırım bu seneyi gözden çıkardm ben.


Amaaaaaaaaaaaa


Bu yoğunluktan şikayetçi miyim? Asla...


Çalıştığımı hissediyorum. Aktifleştim daha çok. Ve bu durum beni geliştiriyor.


Şu an tek istediğim hayalini kurduğum bir kaç şeyin gerçekleşmesi. Onlar da istediğim gibi olursa ooo değmeyin keyfime.


Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşaallah...

2 yorum:

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))