12 Mart 2012 Pazartesi

Şeker'im Geldiii :)))

Malumunuz Limon'um biricik kuşum 1 ay önce ölmüştü :(

Onun ölümüne çok üzüldük ailecek çünkü o bizim aileden biri gibi olmuştu. Veled gerçekten çok sevimliydi çok tatlıydı.

O öldüğü gün evde ses olsun diye Limon'u aldığımız yerden yine Limon'un kardeşi olan beyaz kuş Akide'yi almıştık. Fakat ne annemin ne babamın ne de benim içimiz bir türlü ısınmadı. Sevemedil. Çok yabaniydi. 

Kuşçumuz Limon'un yeni kardeşlerinin olduğunu, istersek onların renkleri belli olduğunda bize bir tanesihni verebileceklerini söyledi. Tabi halimi görünce onlar da üzüldüler :) Ama hainler kuşlarıma koyduğum isimlere çok güldüler.

Ne var canım Limon'da Akide'de Allah Allaaah :)

İşte Akide'ye ısınamayınca gitti ve yine onların kardeşleri olan Şeker geldi :) Gördüğümüz an annem de ben de ama çoook şeker buuuuuuu diye bağırınca adı da Şeker olsun istedik :) Henüz 1 aylık. Limon'da 1 aylıktı bize geldiğinde. O yüzden çabuk ısınmıştı. Akide daha büyüktü o ısınamadı bizde ona ısınamadık.

Ama gerçekten çok Şeker :)

Çokda yaramaz  ama :))

İştee size Şeker'im :)







Abartısız saatlerce bu şekilde asıyor kendini:) Gagasını mı güçlendiriyor ne bizi daha iyi ısırabilmek için. Henüz beni ısırmışlığı yok gerçi o kadar öptüm sevdim bir şey yapmadı ama annemle babamı ısırdı :)
Bu velede çok ısındım çoook :))

2 yorum:

  1. ayy bu ne güzel bişeymiş böyle şeker hanım mı? bey mi? anlamadım? rengine bayıldım sarı,yeşil, siyah maşallah.hadi bakalım hayırlı olsun iyi günlerde büyüt...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla cinsiyetini henüz biz de bilmiyoruz. Daha belli değil bir süre sonra burnunun üstndeki kısmın rengnden anlayacağız :) Şimdi evde oğlum kızım nidaları birbirine karışıyor bir oğlum diyoz bir kızım :))

      Çok sağol canımmm :))

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))