22 Mart 2012 Perşembe

Tam 1 Sene...

Evet...


Tam 1 sene oldu... Şimdi ne olduğunu baştan anlatayım.


İyi  mutlu bir ailem, güzel bir işim, etrafımda beni seven bir sürü insan, sevdiğim çok güzel insanlar vardı. Ama bir şey eksikti. Sanki bir şeyi ihmal ediyordum hep. Ne kadar içimden ben O'nun emirlerine uyuyorum desem de içime sinmiyordu. .


O içime sinmeyen şeyi bilsem de işime gelmiyordu. Şeytan işte vesvesesiyle daha erken diyordu. Tamam okul zamanlarımdayken yapamazdım başaramazdım ama artık önümde hiç bir engel yoktu. Ailem, çevrem, işim her şey ama her şey buna uygundu.


Bir gün o ŞEY'i benden yaş yaş küçük bir kızda gördüm. Komşumuzun kızıydı kendisi. Baktım kıza şöyle bir... İmrendim, özendim... İşte o gün "Neden olmasın?" dedim kendime. Neyi bekliyordum ki artık?


Bir arkadaşıma bu fikrimi açtım. Çok sevindi. Hatta etrafımdaki insanların içerisinde buna en çok o sevindi diyebilirim. Ve en büyük destekçim o oldu son ana kadar.


Benden çok o hevesliydi, heyecanlıydı. Tabii ben de heyecanlıydım ama o daha bir sevinçliydi.


Sürekli o şeyi düşünüyordum. Etrafımda o şeye sahip olan herkese danıştım. Güneşli Günler bloğunun sahibesi canım ablacım da o zaman sorularıma yoğun bir şekilde maruz kalmıştı :)
Ki zaten bu kararımı ilk öğrenenlerden birisi de oydu.


Kararımı anneme açtım. Yıllardır istediği şeyin gerçekleşeceğini hem de bunu benim istediğimi duyunca çok mutlu oldu çok. Duydum sonradan çok ağlamış sevincinden kuzumm :)


Evet artık kesin karar vermiştim. Kapanacaktım.


23 Mart Çarşamba günü iş yerinden izin aldım. Yoldaşım annemle alışverişe çıktık. Fatih zaten tesettürün merkezi... Mağaza mağaza dolaştık. Bana ne yakışır? Nasıl giymeliyim? Ne ile neyi giyebilirim? gibi milyonlarca soruyla zaten etrafımdaki kapalı hatunları bunaltmışken onlardan aldığım cevaplarla alışverişimi tamamladım.


İtiraf ediyorum bir an vazgeçmeyi düşünmüştüm (Allah korusun) Ama sebebi şöyle;
Mağazalara giriyorum her şey ateş pahası. İistediğim gibi bir şey bulamıyorum. Zaten kafamda binlerce soru bir de tezgahtarların kendi çıkarları doğrultusunda yönlendirmeleri falan derken çok bunaldım. Fatih'te caddenin ortasında ağlamaya başladım :)

Sonra toparladım ama hemen kendimi.

Başka arayışlar içerisine girdim. Buldum da zaten.

Aldıklarım hala duruyor. Çarşamba günü gittiğim için pazara girme fırsatım da olmuştu.

Bir de şöyle komik anım var. Ben alışverişe başım açık gittim. Tesettür kıyafetlerine saldırınca böyle şaşkın şaşkın bakanlar oldu. Onlar öyle bakarken ben "Kapanıcam da o yüzden" diyince şaşırıp kalıyorlar.

Alışverişim bitti eve geldim. Babam ütüledi kıyafetlerimi :) Heyecanlandı o da çok. Sevindi. Ben ütülerim dedi :)

Giydim kıyafetimi ve başımı örttüm. İlk işim teyzemlere gitmek oldu. Çünkü teyzemin ve enişteminde çok istediği bir şeydi bu. Teyzem beni karşısında öyle görünce dondu kaldı haliyle.
Eniştem eve geldiğinde salona girmedi. Beni yabancı birisi zannetmiş. Baktım bu gelmiyor ben gittim yanına baktı baktı "Hele şükür yaa" diye bir tepki verdi.

Benim 2 numaralı kuzense "Hadi canım. Vaaaayy süper olmuşsun yaaa" diye bir çığlık attı :)

Ertesi gün kanala gittim. Kanaldakiler ise tamamen şok olmuştu. Bir kaç kişi biliyordu ama bu kadar ani olacağını bilmiyordu. Ofisin kapısından girer girmez beni gören abim ve ablam epeyce şaşırmışlardı. Ablam biliyordu gerçi. Ama abimin tepkisi çok komikti:)
Abilerimin biri de beni yeni stajyer zannetmişti :)

Herkes çok şaşırdı ve çok sevindi...

Ama şunu biliyorum ki hayatımın dönm noktalarından biriydi bu karar. Asla pişmanlık duymadım. Aksine neden bu kadar bekledim ki diye kızdım kendime.

İsteyerek yapınca içine tamamen siniyor insanın. Kesinlikle içinizde azcık varsa o duygu peşinden gidin derim ben.

İşte bugün tam 1 sene doldu. Rabbim hakkıyla örtünmeyi nasip etsin.

Buraya kadar okuyabildiyseniz size de kocaman bir alkış :)

Görüşmek üzere :)))

2 yorum:

  1. Damlacım zaten ilk kapandığında da biliyorsun çok sevinmiştim. Çünkü bende senden 1 sene önce kapandım ne hissettiğini bu alışverişlerin aynısını bende yaşadım çok şükür ki Allah'a bize bunu nasip etti...
    Allah bizi yolundan ayırmasın kuzum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ablişimmmm... Çok güzel bir duygu değil mi:)
      Sana da çok yakışıyor kapalılık çok beğeniyorum:) Maşallaah

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))