24 Mart 2012 Cumartesi

Veee Bahar Gelirr...

Evetttt


En sevdiğim mevsim artık kendisini gösterdi :)
Nisan ayında doğduğum için midir bilmem ama baharı çok severim. İlkini de sonunu da ama ilkini daha çok :)
Günler uzayıp etraf ışıl ışıl olunca değmeyin keyfime.
Kışın bir gün bana yetmiyordu. 24 saati iyi değerlendiremiyordum havanın çabucak kararması ve günlerin kısacık olması yüzünden. Bahar gelince içim neşeleniyor. Ama şöyle de bir şey var bahar depresyonundaydım dün ben :D Gün gün değişiyor halet-i ruhiyem :D


Bir de fotoğraf çekmeye merak saldım şu günlerde iyice. Kanalda Canon 600D ile çekiyorum tabi fotoğraflarımı. Bayılıyorum makinaya yaa :) Ben bile sayesinde şahane fotoğraflar çekiyorum. Benim Nikon var compakt ama  olsun o da çok işe yarıyor.


Şimdi ne alaka bahardan fotoğraf makinasına geçmek diyeceksiniz. Ama bence hiç demeyin. Bahar demek daha çok fotoğraf demek benim için :)


Kanala gelirken her sabah gördüğüm bir park var. Bu parkın yamacı şimdi sapsarı:) Hafta içi servisle geldiğim için fotoğraflama imkanım olmuyor. Fakat bugün bol bol fotoğraf çektim:)


Çok ilginçtir İstanbul'a en son kar yağdığında bu yamaç bembeyaz olmuştu. Fakat ertesi gün sapsarı çiçekler vardı.
Ve sinir bozucu bir durum var, ben fotoğraf çekerken yoldan geçen arabaların dat dat korna çalması uyuz etti beni. Yanımdan geçen insanlarda böyle saçma sapan bakmasalardı iyi olacaktı kendimi uzaylı gibi hissettim bir ara.


Of ne çok konuşmuşum:) Hadi ben sizi fotoğraflarımla baş başa bırakayım artık :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))