19 Nisan 2012 Perşembe

Anımsamak...

Bazen;

Bir görüntü...

Bazen;

Bir ses...

Bazen;

Bir şarkı...

Bazen ise;

Bir koku....


Alıp götürür beni...Geçmişe... Bir an'a... Yukarıda saydıklarımı ilk gördüğüm,duyduğum,hissettiğim ana...Kimi zaman güzel anılarımı hatırlıyorum. Kimi zaman en acılı günlerimi.... Ama bir gerçek var ki her ikisini de özleyebiliyorum. Her  koşulda o zamanları özlüyorum. Galiba insan yaş aldıkça geçmişine özlem duyuyor.

O zaman ki koşullar belki zordu ama daha saftım. Artık insanların öteki yüzlerini görmeye başladıkça saflığım tükeniyor gibi geliyor bana. Etrafımdaki her şey herkes değişiyor.

Aslına bakarsanız ben hep 10'lu yaşlarda kalacakmışım gibi hissederdim. 23 olunca korkmaya başladım. Çocukluğum gideli epey olmuştu ama gençliğimde ufaktan geçiyor gibi...

23 sene...

Neler yaşandı? Ne üzüntüler ne mutluluklar sığdırdım 23 seneye. Ama sadece hayatımın temelini atmış gibiyim. Acemi hissediyorum kendimi 20'li yaşlar konusunda.

Dönüp baktığımda çok şey yaşanmış gibi ama aynı zamanda hiç yaşanmamış gibi.

Büyük mutluluklar, sevinçler, acılar, kederler, kırgınlıklar, ümitler vs. vs. vs. hepsi benim hayatımı oluşturuyor ama hangi duygunun bende etken olduğunu şu an bilmiyorum hiç.

Kızıyorum bazen beni üzen insancıklara. Ama  onlar olmasaydı olgunlaşamazdım ben. Hayatım süt liman olsaydı ben bugünki ben olamazdım.

Şimdi ise ürkek bir çocuk gibiyim hayat karşısında. Beni nelerin beklediğini bilmiyorum. Rabbim hepimize güzel hayırlı ömürler versin inşaallah. Ama abi çok tırsıyorum ben yaa :)

Bugünlerde böyleyim ben yas denen şiirdeyim der Ayna grubu ne alakaysa :)

Bugünlerde bir durgunluk var ama çözemedim. Sanki diğer günler çok neşeliymişim gibi ama yok ya bir anım öbürünü tutmuyor. Bugün çok neşeliydim kıpr kıpırdım ama şu an içim daralıyor...
Amaannnn neyse :) Hadi bugünün şarkısı İnce Saz'dan gelsin. Çok Aşığın Var Diyorlar olsun...

Görüşmek üzereee...




NOT: duyguile... canımcım senin mimlerini Cumartesi cevaplayacağım canım :)

2 yorum:

  1. arkadaşım ne olmuş bu günlerde sana ne bu can sıkıntısı hadi biraz neşelen bak bahar geldi...bekliyorum mimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirsizlikler biraz boğuyor canım beni şu sıralar... yheyttt diyesim var yani:)

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))