28 Nisan 2012 Cumartesi

İlk Mimim:))










Merhabalar... Epeydir ihmal ediyorum yine buraları malesef :(


Geçtiğimiz haftalarda sevgili Duygu İle bloğunun sahibesi Duyguşcum mimlemişti beni...


Hemmen geçiyorum...


1-Kendini nasıl hissediyorsun?


Valla canımcım bu durum çok değişken oluyor. Genel halim enerjik, neşe doludur fakat bazen öyle bunalıyorum ki hemen içime kapanıveriyorum duygusal moda geçiyorum...


2-Reenkarnasyon gerçek olsa bu dünyaya ne olarak geri dönmek isterdin.


Varolan gidip gelmeme durumundan memnunum şükür ya...


3-Vurulduğun dizelerden ilk aklına geleni?


Iııı...
 Ey sevgili! 
İlacım de sensin, çarem de sensin. 
Yüz parça olmuş gönlümün nuru da sensin. 
Çaresiz gönlümde, senden başka ne varsa hepsi yok oldu, 
Beni kimsesiz bırakma! Gel!

Mevlana...


4-Son zamanlarda izlediğin hangi filmi çok beğendin? (ve repliği)

Aslında uzun zamandır adam akıllı film izleyemiyorum. En son Fetih 1453'e gitmiştim. Ama benim için her zaman çok özel olan film Ice Age serisidir. Burda Sid'in "Dandini dandini dasdana dinolar girmiş bostana" söylemine çok gülerim.

5-En sevdiğin "The Smits" şarkısı hangisi?

Valla çok çekimser kalmak zorundayım bu soruda :)

Teşekkür ederim Duyguşum...

Ben de bu mimi 
1-DELANCEY 
2-DiziManyaQ a gönderiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))