10 Nisan 2012 Salı

İyi ki doğdum... Ne tuhaf 23 oldum...





Buu resimlerde ne görüyorsunuz?

Ben 23 sene görüyorum.
Evet bugün benim doğum günüm.

23 sene önce tam da bugün 10 Nisan Salı günü dünyaya gelmişim.
Bu 23 sene daannn diye vurdu bugün yüzüme. Değişik duygular içerisindeyim. Hüzünlü,şaşkın,huzurlu...
Çok zor günler geçirdiğim de oldu çok mutlu olduğum günler geçirdiğim de.

Ama 23 yaş çok büyük geliyor bana ya. İnanamıyorum. Yaşlanıyorum bence. Ama etrafımdakiler için çok gencim çok küçüğüm.

Bundan bir kaç sene önce 23 yaş dediklerinde ulaşılmaz falan zannederdim. Ama geldi çattı kapıma işte.

23 yaşım bana huzur getirsin. Mutluluk getirsin. 21 ve 22 biraz üzdü yeri geldi beni ama 23 güzel olsun istiyorum.

23 yaşımda istediğim şeyler gerçekleşsin istiyorum.

23 yılda kazandığım hakiki dostlar diğer yıllarımda da yanımda olsun istiyorum.

Ve bugün...

Bugünüm çok güzel geçti. Tanıdığım herkesten çok güzel mesajlar aldım kutlamalar aldım.
Gece 00:00'da Zuzum mesajını attı ilk kutlayanımdı. Daha sonra Ecoşum mesaj göndermiş sabah gördüm. Kanalda da çok güzeldi. Kanaldan bir arkadaşım Browni kek e mum dikmiş göndermiş. Yukarıda elimde gördüğünüz kek:))
5 arkadaşım da böyle pastalı bir sürpriz yaptı. Bana çaktırmamak için epeyce uğraşmışlar. Çakmadım da :)
Bir baktım bunlar çay sebilinin başında toplanmışlar. Stajyeri de gözcü olarak koymuşlar. Ben de her zamanki gibi toplanmışlardır diye düşündüm. Sonra içlerinden erkekler bizim ofise geldiler. Yüz yüze kutlayalım dedik diye. Ben uyanıyorum tabi yavaştan. Sonra kızlar ellerinde mumları yanan pastamla geldiler:)))
Haliyle ben havalardayım tabi :)
Çok sevindim çok. Ofistekiler ve diğer arkadaşlarımla birlikte küçük bir kutlamamız oldu.
Onun dışında arayanlar, mesaj atanlar, mail atanlar... Hepsine çok ama çok teşekkür ediyorum. Bugünümü ve hayatımı güzelleştiren herkes hep yanımda olsun istiyorum.
İyi ki varsınıızz...




Haa bu aradaaa bugünün benim doğumgünümle alakası yokmuş. Annemin anne olma yıl dönümüymüş. Öyle dedi vallahi. Ben de anneler her şeyin en iyisini bilir diyerek susuyorum ne yapayım:))


Hadi kapanışı Emre Aydın-Soğuk Odalar ile yapalım. Çok seviyorum bu şarkıyı. İlk duyduğumdan beri 2656515478961578995 kez dinlemişimdir :P Artık ofiste de hadi senin şarkını dinleyelim demeye başladılar :)


Bugünümü güzelleştiren herkese çok teşekkür ediyorum. Rabbim 23. yaşımı istediğim gibi yaşamayı nasip eder inşallah.


Buraya kadar okuduğunuz için size de teşekkür ediyorum:)


Hoşçakalın:)




2 yorum:

  1. iyiki doğdun.mutlu yıllar canım Allah sağlıklı uzun ömür versin ailen ile birlikte...doğumgününde tutuğun tüm dilekler kabul olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağolasın çooook teşekkür ederim:))

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))