28 Nisan 2012 Cumartesi

Mim 2







Duygu İle bloğunun sahibesi tarafından gönderilen 2. bir mimim var :)). Hemennn geçiyorum yanıtlamaya :))




1-Burçlara inanıyor musun? Burcun nedir?


Ya aslında inanmaktan çok etkilediğini düşünüyorum. Bazı özelliklerini taşıyorum burcumun. Koç burcuyum. Liderlik isteği malesef ki çok baskın. Ama ne yapayım canım etrafımdakiler pasifse birinin lider olması lazım değil mi:)


2-Hayattaki idealiniz nedir?


Hayalimdeki gibi bir hayatım olması... Çok şükür büyük kısmını başardım. Gerisinide inşaallah başarmak istiyorum... 


3-Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?


Evet inanırım.. Ama bir kişiye olana değil. Fani aşkın varolduğu tek yer anne ve evlat arasındakidir.Baki aşk ise O'nadır... Ve bilirsiniz ki asla tükenmeyecektir.


4-Hayalleriniz nelerdir?


"Allah nasip etmeyeceği şeyi hayal ettirmez" der Hz. Osman (R.A)


Aslında bugüne kadar neyi yürekten istediysem hayalini kurduysam çok şükür ki gerçekleştirdim. İyi bir yerde iyi bir konumdayım. İyi bir okul okudum. İyi bir evlat olmak için çabalıyorum. İstediğim yerde istediğim konumdayım hayallerimde. Ama bir şey var o da gerçekleşirse tam olacak...


5-Sizce gerçek bir arkadaşın özellikleri ne olmalı?


Bana ayna olmalı o kişi. Bir bakışımdan anlamalı ne dediğimi. Ki çok şükür öyleleri var hayatımda :) 


6-Hobilerin var mı?


Oyh... Benim gibi çok sıkılgan birisinin nasıl belli bir hobisi olsun ki :?
Keçe ile figür yapmaya başladım sıkıldım,
Gezmeye başladım vakit bulamadım.
vs. vs. diye gider bu liste. Ama yinede yukarıdakiler ve klasik şeyler hobilerimdir. Müzik dinlemek vs. :)


7- Seni mimleyen arkadaş hakkındaki düşüncelerin nelerdir?


Duyguşum... Blogumun sürekli takipçisi.... Yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan güzel arkadaşım :) Seviyorum onii:)




Gelelim kimleri mimlediğime...


1-Evimin Nuru
2Cinazd




Hadi bakalım kolay gelsin :)


Bekleyen bir mimim daha var ama onu daha sonra yanıtlayacağım.


Duyguşuma çok teşekkür ediyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))