10 Nisan 2012 Salı

Takılarrr

Şu son zamanlarda acayip derecede takı manyağı olmuş durumdayım.

Gittiğim her yerde bir bileklik bile olsa almaya başladım ki bu olay nereye kadar sürecek bakalım? .

01 Nisan'da Feshane'de Hatay günleri vardı belki duymuşsunuzdur. Oradan bir bileklik aldım. Ahanda bu
Geçtiğimiz hafta sonu açık öğretim sınavlarım vardı. Cumartesi günki sınavım eski lisemin yakınlarında bir okuldaydı. sınavdan sonra bir eski günlerimi andım:) Daha sonrasında Bakırköy'e geçtim annemle buluşup gezecektik. Ve ben annemi beklerken yine takıcılar çarşısına gittim ve orada da şu aşağıda göreceğiniz cicileri aldım:)


Pazar günü sınav da iş yerime yakın bir yerdeydi dolayısıyla Eyüp'e. Sınavdan sonra epeyce dolaştım Eyüp'te. Ve bu aşağıdaki güzelleri buldum aşık oldum :)




Yani böyleceee;


Kanalda da var bir kaç şey. Ama orda markafoni kurbanı oldum biraz. Seçtiğim bilekliği göndermemiş hainler. Onları da eklerim çekip.

Seviyorum artık takı toka işlerini:) Depresyonda mıyım ne? :)))




5 yorum:

  1. canım çok güzelmiş takıların iyi günlerde kullan top top olan bilekliğe bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. top top a bende bayıldım üsteli 1 tl idi:) sağolasın canım :)

      Sil
  2. aaa fiyatı gerçekten 1 liramıydı???? tüh yaaaa ben niye kaçırdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem de Eyüp'ten aldım. Caminin az ilerisinde bir takıcı var Çapraz gibi kalıyor oradan aldım. Sen de bakabilirsin madem buralardasın:)

      Sil
  3. daha yeni öğrendim 12-15 nisan arası feshanede samsun günü varmış maksat gezmek eşimi kandırabilirsem pazar günü gezmeye gidicem o zaman dediğin takıcıdan bakıcam kolyeye ama çok şirin yaaa

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))