10 Nisan 2012 Salı

Üsküdar'a Gideriken:)))

Farkındayım epeydir çok ihmal ediyorum blogumu:(


Bu yazım yaklaşık 1 ay önce gittiğim  Üsküdar gezisinden.


Bir Pazar günü canım çok sıkıldı. İşlerin yoğunluğu ve tek tatil günüm olması ben epeyce yormuş. Hem bedenen hem zihnen.


Öğlen saatlerinde uyandığımda günümün yine boşu boşuna geçeceğini hiç bir şey yapmadan harcanacağını düşünüyordum kiiiiiiii aklıma şahane bir fikir geldi. İstanbul'da ysşıyorum bir çok kişinin hayallerinin şehrinde.


Aslında planım Sultanahmet Eminönü gezmekti ama oralara kadar gidiyorken vapura atlayıp Üsküdar'a gidelim dedim anneme.


Saat 14:00 gibi çıktık evden. Üsküdar'a doğru yola koyulduk. Yolda giderken Çamlıca'da oturan ablam(kuzenim)ı da aradık o da oğluşuyla geldi. Berbaber epeyce gezdik. Çoook güzel bir gündü benim için. Ablamın bir oğlu var zaten hastayım kendisine :)


İşte şimdi o günden fotoğrafları paylaşayım sizlerle :)


Biraz fazlalar :)




















6 yorum:

  1. ohh maşallah yokluğunda epey gezmişsin...sefan olsun canım ne iyi olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla gezdim epeyce hele bir Eyüp gezim var aman Allahım evlere şenlik ahahahhaah :D
      Tavsiye ederim:)

      Sil
    2. madem taaa eyüplere kadar gezmelere geliyosun bana da gel bende oralara çokk yakın yerde oturuyorum.

      Sil
    3. Aaaa yakınız o zaman malum bizim kanalda Eyüp'te. Ay sen Eyüp'ün neresindesin yazsana yayınlamam :)))

      Sil
  2. çok güzel olmuş, gelemiyoruz İStanbula bizim yerimize de gez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar havalar yağmurlu ama haftasonu açsın diye dua ediyorum çok fena gezesim var çook :)))

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))