25 Mayıs 2012 Cuma

Başlık Bulamadım İyi mi? :)

Merhabalar efenim.


Nasılsınız?


Farkındayım yokum uzunca bir süredir.


Fakat öyle bir koşturmaca var ki... Kanalda bir piknik organizasyonuyla yoğunlaştım evde de kuzenin düğünü var önümüzdeki hafta onunla meşgulüz derken bir koşturma aldı başını gidiyor.


Kuzenin düğünü önemli benim için. Giyeceklerimi falan aylar öncesinden hazırladık.


Annem dikti kıyafetlerimi :) Annecik İSMEK'in dikiş kursuna gidiyorda :D Bana yaradı tabi bu. Bir ara bununla ilgili bir post yazacağım. Annemin eserlerini sergileyeceğim. Tasarım benden dikim annemden olunca içime sinen şeyler giyer oldum :)


Malum kapalıyım ve her yerde giyebileceğim şeyler bulamıyorum. Tesettürü modaya çevirdikleri için ya eteklerin boyları olması gerekenden kısa ya tunikler olması gerekenden kısa. Hani içime sinmiyor bu tarz şeyler.


Şimdi artık annem el attı duruma. İstediğim modeli istediğim gibi şekillendirebiliyorum :D


Düğün için de annem beyaz bir gömlek dikti. Bu gömlekte yakalar ve kol manşetleri siyah, ön kısmında siyah biyeler var. Eteğim de siyah kloş etek. Ve siyah kemerle bu gömlek ve eteği birleştiriyorum.


Onun dışında siyah şal, siyah ayakkabı ve çantayla kombinleyeceğim. Amaaa gelin görün ki bu gariban topukluyla hiç arası olmayan bir gariban. E hep spor hep babet nereye kadar dedik ve platform topuklu bir ayakkabı aldık. Limango'dan aldım "Miss Caroline" marka. Çantasıyla set halindeler. Ben çok beğenerek aldım. Şu an için evde rahat yürüyorum ama kaygan bir zeminde ne olurum bilemem :D 
Ayakkabım ve çantam bu. Kıyafetlerimi daha sonra ekleyeceğim tamamen hazır olduğunda inşaallah.

Ben bu bebekle uzun süre nasıl durabilirim nasıl yürüyebilirim bir fikri olan var mı ? :)

Yanımda babet bulunduracağım yine de :)

Dönüşünüzü bekliyorum :)


Görüşmek üzereee :)



2 yorum:

  1. nerelere kayboldun sen bi varsın bir yok...düğün mü var ayy ben çok seviyorum düğünleri..Allah kolaylık versin canım..düğün detaylarını isteriz ama.ayakkabın çok güzel iyi günlerde kullan malesef bende pek topuklu giyemiyorum.Ama evin içinde alıştırma yap kendine alışırsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef yok olduğum zamanlar var olduğum zamanlardan daha çok canımcım ya :(

      Evet kuzenin düğünü var ben de seviyorum ama onun gerginliği bazı kendini bilmezlerle karışınca sinir olabiliyorum :)
      Evin içinde giyorum ama halıda yürümeyle normal yerde yürüme nasıl olur çok merak ediyorum :D

      Allah alt komşuya sabır versin :D

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))