11 Mayıs 2012 Cuma

Hadi Bakalım...

Merhabalaarrrrrrr...

Yine kayboldum farkındayım :) Ama bu sefer güzel bir sebebi var :)

Yok canım evlenmiyorum daha :)

Geçtiğimiz Pazartesi araba aldık. Fiat Palio model gri sevimli, minik, şirin bir şey. Biz fındık diyoruz kendisine tabi :)) Çünkü fındık kadar :)

Ve haliyle biz Pazartesi'nden beri akşamları babamın acemliğini atması sebebiyle deneme sürüşlerine başladık. Akşam işte bir geliyorum gece 12'ye kadar yollardayız :)

Başlangıçta epeyce zorlandık alışmakta. Çünkü babam uzuuunca bir süredir araba kullanmıyordu. Yeni yeni toparladı şükür. 3 gündür evin etrafını aştık tabi. Floryalarda Beşiktaşlarda buluyoruz kendimizi :)

Artık tutamaz kimse beni :)

Eee araba var. Fotoğraf makinası da var e ben de var olduğuma göre artık daha çok gezi fotoğrafları göreceksinizdir benden :)

Dün çektiğim fotoğraflar hava sebebiyle kötü oldu yaa :(

Ama önceki gün Florya'da güzel kareler yakalayabildim. Ve doğayla buluşunca biraz kafamı toparladım. Gerçi tekrar dağıldı ama neyse atlatmaya çalışıyorum. Bir şeyler bekliyor beni ama ne ? :( Korkuyorum iyi şeyler olsun isterken istemediğim sonuçlarla karşılaşmaya :(


Neyse çok konuştum fotoğraflarla baş başa bırakayım sizi...


Burası Floryada bir kafe. 1 saat önce yine buradaydım :)




Burası da Fındıklı sahil... Hava kötü olduğu için resimler de güzel olmadı...


Bu da sahilde yürüyen bir ben...


Haydi görüşmek üzereee :)


2 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun..Allah kazalardan belalardan korusun inşallah.artık sende öğren araba varken çok keyifli sürmesi canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım :) Bababm acemliğini bi atsın ben devreye gireceğim kısmetse :) valla arabada durmak keyifli onu biliyorum özellkle geçen canım çok sıkkındı geçtm arkaya kulaklıımı taktım yolu izleyerek müzik dnledm çok iyi geldi :))

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))