2 Mayıs 2012 Çarşamba

İleti Derlemeleri -Part 1_





Merhabalar efenim...


Bugün sizlerle zaman zaman sosyal medyada yazdıklarımı paylaşacağım. Msn, twitter falan :) 


*Yok yok artık iyice eminim. Bizim evde gizli bir bölme bir oda var ve orayı sadece annem biliyor. Ortadan kaybolan kıyafetlerimin şallarımın başka bir açıklaması olamaz değil mi? Arama kurtarma timi oluşturacağım yakında.


*Canımı sıkan şeyi bir bulayım canına okuyacağım...


*İzleyici tarafından beklemeye alınmak... Çok kırıldım... :/ :)


*Canımı sıkan şeyi bir bulayım canına okuyacağım...


*20'lik diş yüzünden 20'li yaşlardan nefret etmem an meselesi. Halbuki onlar benim çocukluktan büyüklüğe geçiş köprülerimdi... Eeen güzel geçmesi gereken zamanlarımdı... Böhühühühühüü


*Küçükken Aşkın Nur Yengi'nin Ay İnanmıyorum şarkısını duyduğumda "Aynanmıyorum ne demek acaba?" derdim. Hey gidi günler hey.


*Yok anlamıyorum... Akşam yatarken toplu olan ev, sabah uyanınca nasıl darma duman oluyor ben anlamıyorum. Delirmek üzereyim... Anlayan biri bana da anlatabilir mi?


*Hayat sevince güzelmiş. Kim bu sevinc? Neden bir tek ona güzel ? Biz ördek miyiz ? Açıklama bekliyorum!


*Fetih 1453'te gülmekten kırılan bir başkası var mıdır ? Hayır film komik değildi ama 11 yaşındaki kuzen komediydi.Hayatımda bu kadar duygusal bir çocuk görmedim arkadaş. Ablasının kuzusu "Abla bunlar bizimkileri öldürüyor yaaaa böhühühühü" modundaydı hep :)) Bir de son yarım saatte uyuyup, uyanınca "N'oldu fethettiler mi İstanbul'u?" diye sormasaydı daha güzel olacaktı... Eve gelene kadar güldüm resmen ya :D


*Vay arkadaş... Önümüzdeki 10 15 sene evlenmem ben söyleyeyim. 5 yaşındaki veled bu kadar mı tehlikeli madde olur yahu? Gözümden uyku akıyor resmen. Yok üstü açıldı yok başı yastıktan düştü yok aman uyanmasın. Bu ne laa?
Uykum vaaarrrrrr....

*Anneler evlatlarının düzenini gelişi güzel değiştirebilir.Sonuç kayıp kazaklar,gömlekler,şallar... Bir bulsam var yaaa İstanbul Fashion Week'e bile katılırım oluşturacağım defileyle...

*Aileye gelen gelinlerin benim yaşıma yakın yaşta olmaları güzel bir şeymiş :D Tek kız olaraktan görümceliğimi başarıyla yapmaktayım :D

*Neymiş? Dini program yapan hocalar ücret alıyorlarmıymış. Bahse girmişler de. Kimin kazanacağını öğrenmek istemişler. Tövbe yaa :D

*Akşam oturduğu yerde sızan, uyandığında ne çabuk sabah oldu diye üzülen, sonra saate bakınca yaşasın daha uyunacak bir gecem var diye sevinen kişiye Dilek denir. Tanımıyorum kendilerini :))) "Bilmez kimseleeer bilmez gölgeleer. Sorsan söylemeeez herkes bihabeeer. Onsuz gözleriiin gülmez mi kadeeer" diye Gökhan Tepe'ye eşlik ediyor gece gece kendileri...

*Gördüğüm zaman bir kaşık suya gerek kalmadan boğabileceğim insanlar da var hani...

*Dandini dandini dastanaaa dinolar girmiş bostanaaaa :)

*‎"Cuma günü Allah yüzünü güldürsün yavruuum" diyen teyze... Sen hep arasan süper olur valla bak :)))

Bugünlük bu kadaaar :))))

Devamı gelecek....


Görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. okurken çok eğlendim valla..aynanmıyorum ne demek acaba ayy çok güldüm çocuk aklı nerden bilcen demi ama....

    YanıtlaSil
  2. Ki düşün yaşadım bir de bunları :))
    Girdiğim gülme krizini tahmin et :D

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))