7 Mayıs 2012 Pazartesi

Yheheheytttt

Ben geldim...


Karmaşık ama neşeli duygularımla hemide.


Ne oluyor veya ne olacak hiç bilmiyorum ama büyük bir şey olacak gibi geliyor bana. 


Hem korku hem sevinç var içimde nedenini bilmediğim.


Bir şeyler yaklaşıyor gibi hissediyorum ama ne olduğunu bilmiyorum....


Aklımdan geçenler dışarı yansısa etraftakiler gülme krizine girer eminim :D


Çok enteresan hallerdeyim kısacası içmedeeen yıkılmııış sarhoooş giibiiiiyiiiim zuhahahaha :D


Zaten son zamanlarda en çok kullandığım şey "Zuhahahahha" :D


Allah'ım bilmediğim bir şeyler olacak gibi geliyor korkum bilinmezliğime karışıyor hepten kafam karışıyor hacı ya :D


ooff :D





Buu benim geçen sene ofiste can sıkıntısından mandalina ve portakaldan oluşan ailem:D 
Şükrü-Şükriye ve Şükufe :D

Epeyce durdular kanalda masamda :D


Hobaaa oğlan biiizim kız biiiziiim :D




Sid'iiimmmmm hastayım onaaaaa


Tersten bakmak lazım bazennn :D



E en iyi bu anlatır herhalde şu an ki halimi




Ve yine Sid... Mutluluk iki parmağımızın arasında hareketi :P


Zuhahaah der kaçarım. Umarım tez zamanda adam akıllı bi postla dönerim ahahahaha :D

Hadi kaçtım :D


2 yorum:

  1. inanamıyorum bu madalinaların hali ne böyle alemsin valla çok güldüm çok şeker olmuşlar bunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canımcım kış boyunca tüm mandalinalar portakallar bu şekildeydi :D müdürüm falan da alışmıştı artık ahahahaha :D hatta portakalları üstüne resim çizilebilr mi diye inceleyerek alıyorduk ofiscek :D

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))