26 Mayıs 2012 Cumartesi

Yuvacık :)

Merhabalarr...

Uzun zamandır çok yoğunum. Bu yoğunluğun sebebi ise bugün düzenlemiş olduğumuz piknik etkinliğiydi.

:)

Kanalın "Kurumsal İletişim" bölümünde çalışınca haliyle kurumun etkinliklerini biz düzenliyoruz.

Bugün bu piknik organizasyonunun ilk ayağını gerçekleştirdik. Ve şükür ki sorunsuz atlattık.
Koceli Yuvacık barajının orada bir tesise gittik.

Güzel bir etkinlik oldu. Şu an ne anlatsam boş. Fotoğraf çektim bol bol fakat makina kanalda o yüzden Pazartesi kavuşabileceğim fotoğraflarıma.

Harika bir yerdi. Gitmenizi kesinlikle tavsiye ederim.

Şahane bir köy kahvaltısıyla başladık güne. Her şey Karadeniz'den...

Özellikle kiremitte peynir eritmeye bayıldım diyebilirim.

Öğle yemeğinde ise köfte tercih ettim ben fakat köftelerini beğenmedim pek. O yüzden masaya gelen diğer şahane şeyleri yedim. Muhlama ve turşu kavurmasıyla doydum diyebilirim :)

En kısa zamanda fotoğraflarla geri geleceğim :)

Görüşmek üzeree :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))