29 Mayıs 2012 Salı

Yuvacık'tan Kareler

Efenim.

Malumunuz üzere geçtiğimiz Cumartesi İzmit Yuvacık'a gitmiştim.

Tamamen doğa harikası bir yer olduğuna garanti verebilirim. Hatta ekleyeceğim fotoğraflarla da bunu destekleyebilirim yani o derece.

Gittiğimiz Karaaslan tesislerinden bahsedeyim biraz.

Yemeklerde Karadeniz mutfağı hakim. Daha doğrusu aperatiflerde.

Sabah kahvaltıda ne olduğunu tam bilemediğim bir börek çeşidi, köy ekmeği, Karadeniz'den gelen tereyağı ve bal, normal kahvaltılıklar ve kiremitte peynir eritme vardı.

Öğle yemeğinde balık, karışık ızgara ve köfte çeşitleri sundular. Ben köfteyi seçtim ama yiyemedim malesef  çünkü 160 kişiye hazırladıklarından olsa gerek tam pişmemişti.

Amaaa masaya getirdikleri mezeler varyaa o mezelerle doydum desem yeridir.

Şahane bir turşu kavurması, normal turşu, muhlama, kiremitte kaşarlı mantar ve acılı ezme vardı. Köy ekmeğiyle birlikte o kadar şahane gittiler ki anlatamam. Immm olsa da yesek yani :)

Organizatörlerden olduğum için yemek harici pek oturup dinlendiğim söylenemez. 

Yemek yediğimiz yerin yanında bir akarsu vardı. Ve üstünde de salıncaklar. Aman Allah'ım hem korktum hem çok eğlendim :)

Arıza arkadaşlarım vardı ben salıncağa geçince olanca gücüyle salladılar bir de booy boy ürkmüş fotoğraflarımı çektiler hainler :)

Daha sonrasında yürüyüşe çıktık. Benim için çok eğlenceli olabilirdi şayet o arıza dediğim arkadaşlar da gelseydi. Çünkü tek genç bendimm. Ve mecbur gitmem gerekiyordu grup başıydım ://

Şimdi sizleri güzel fotoğraflarla baş başa bırakayım artık :)









Bu fotoğraflar İzmit Servetiye köyüne ait. Çook şirin bir yerdi. 




Burası İzmit'te bir şelale. Adını tam hatırlamıyorum. Ama güzel bir yerdi. Özellikle bu merdivenlere bayıldım desem yeridir.


Tabiki tüm fotoğrafları bu elimdeki makina ile çekmedim. Canon EOS 600D ile çektim fakat 8 GB'lik hafızayı doldurmayı başarınca buna geçmek zorunda kaldım. Ben çekerken bir arkadaşım arkadan beni çekmiş :)


İşte bu kaadaaaarrrr....

Görüşmek üzere :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))