27 Haziran 2012 Çarşamba

Günün Güzelliği :))))))


Mutlu olmak için ne gerekir?

Ev? Araba? Kıyafet? Ayakkabı? Ve aklıma gelipte buraya yazamadığım bir sürü şey?

Hiç birisine ihtiyaç yok bence.

Gönülden gelen bir tek papatya yetebilir mutlu olmaya.

Veya kalbin hissettiklerinin söze dökülüp yazı olması...

Ve bir şirin... Çocukluğumuzun en güzel hatıralarından biri...

Bu şirin, sırf rastgele bir fotoğrafta görüp beğendim diye aranıp İstanbul içerisinde bulunamayıp Bursalardan bin bir uğraşla elde edildiyse daha da şirin oluyor...

Değer görmek güzel... Kıymetin bilinmesi çok güzel... Önemsenmek çok güzel...

Umarım bu hep böyle devam eder...

Maşallahları unutmayalım lütfen :)




24 Haziran 2012 Pazar

Geç Gelen Bahar



"Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var..."

22 Haziran 2012 Cuma

:))




Şu an tek yapmak istediğim tek şey gülmek :))))

Sınırsızca... Korkusuzca... Umutla...

Ürkekliğime arkadaş olarak seçtim tebessümlerimi...

Uzun zamandır yaşadığım sıkıntıları, üzüntüleri,kırıklıkları, öfkeleri geride bıraktım...

Artık önüme bakıyorum... İyi olacağını düşünüyorum...

Çünkü bunun için sebeplerim var...

Rabbim kendi rızasını gözeten kullarına gerekli huzuru veriyor bunu gördüm.

Şükürler olsun...



21 Haziran 2012 Perşembe

21 Haziran 2012, Perşembe...

Bu tarihi belki de ömrüm boyunca asla unutmayacağım.

Gerçi şu an bir boşluktayım. Ne olduğunu ne bittiğini çözemedim hala. Belki de uzun zamana yayılan alışkanlıklarımın bitecek olmasına alışmaya çalışıyorum.

O yüce kudret sahibi, varlığını davranışlarıma yansıttı. Kudretiyle beni bir şeylere yönlendirdi. Hep dua ettiğim şeyi istediğim gibi şekillendirecek inşaallah.

Hayırlısı ne ise o olsun istedim hayatımda hep. Hayırlı mı şer mi bilemediğim durumlarda ise bana hayırlı olanı ver diye dua ederdim.

Artık o zamanın geldiğini hissediyorum.

Enteresan olaylar, rüyalar... Tevafuklar zincirlemesi...

Bakalım kısmet...

Kısmette ne varsa o olur, biliyorum.

Seneye bugün ne olur hiç bir fikrim yok.

Bilinmezlikler, umutlar, hayaller...

Hepsi etrafımı çevrelemiş. 

Umarım her şey gönlümüzce olur...

Umarım seneye bugün çok daha güzel bir post yazmış olurum.

Hayal kırıklığına uğramadan, mutluluk dolu...

Ne demiş Sıla ablamız;

"Bir rüzgara kapıldım gidiyorum.
Sonu hayır mı şer mi bilemiyorum..."


Güzel bir gündü. Değişik bir gün...

Tüm günlerin böyle geçmesi dileğiyle....

20 Haziran 2012 Çarşamba

Karmaşa

?

Evet bugünlerde bolca sahip olduğum şey ?

Neler olacak neler bitecek bunun keşmekeşiyle boğuşuyorum.

Aslında güzel şeyler oluyor. Farkındayım.

Ama hayatımı sanki yaşamıyor da uzaktan izliyorum. Kararlar alan, çalışan, gülen, hisseden, yani kısacası yaşayan ben değilim de bir başkası sanki.

Televizyonda dizi izlermişcesine bir duygu hakim bende.

Aslına bakarsak huzur var. Hayatımda huzur var. Ama korkuda var. Korkularım ağır bastığı için bu karmaşa.

Neyse Sezen Aksu-Hoşgeldin ile  veda edeyim.

"Seyirlik değil, ömürlük olsun. Dilerim bu defa son olsun" der Sezen ablam.

İyi dinlemeler...

19 Haziran 2012 Salı

Yeni Bir Blog :)









                                   







Yok yok ben açmadım.

Yakın bir arkadaşım blog alemine katıldı.

Güzel paylaşımlarda bulunacağını umuyorum..


Buradan ulaşabilirsiniz :))))

13 Haziran 2012 Çarşamba

Geciken Düğün Kombini

Merhabalar efenim.

Bugün geciken düğün kombinimi paylaşmak istedim. Malum 2 hafta önce kuzenimi evlendirdik 7 yıllık sevdiceğiyle. Artık Karadenizli bir gelinimiz var. Bol bol muhlamalar bekliyorum kendisinden.

Ben düğünde tasarımını benim dikimini annemin yaptığı bir kıyafet giydim.

Düğün esnasında çok koşuşturmaca olduğu için adam akıllı bir fotoğrafım yok malesef :(
Elimdekileri paylaşayım.


Gömlek etek ve kemerden oluşuyordu kıyafetim. Gömleğin yakaları, manşetleri siyah saten bir kumaşla dikildi. Önüne ise siyah biye dikti annem. Etek siyah uzuuuuun kloş bir etek.
13 cm'lik topuklu ayakkabı giydiğim için uzun olsun istedim. Ayakkabı ve çantamı Limango'dan aldım. Miss Caroline... 89 TL'ye almıştım. Şalım ise Neva Stile'den. 29 TL'ye almıştım yanlış hatırlamıyorsam.

Görenler kıyafetimi çok beğendi. Açıkçası benim de çok içime sindi yani. Burada fotoğraflarda düğün sonu olduğu için dağılmışım biraz :)


İşte böyle... Daha net bir fotoğraf bulursam tekrardan paylaşırım.

Görüşmek üzereee :)

10 Haziran 2012 Pazar

Yenilenmek Lâzım....

Bööööhhh...


Korktunuz değil mi? Tabi korkarsınız çok sessiz ıssız kalmış blogum. Ama elimde değil ki:)

Daha düğünde ne giydim kombin postu yapacağım peehh :)

Düğünü, pikniği atlattım çok şükür. Ama bu sefer de hastaydım. 2 haftadır geçmek bilmeyen bi soğuk algınlığı bir öksürük aman Allah'ım illallah ettirdi.

Aslında 1 aydır epeyce sıkıntı çektim bunalımlara girdim ama çok şükür atlattım hepsini. Ve yeniden güzel günlerin geldiğine inanıyorum.

Düğünle birlikte o bunalımlı günlerin hepsini tarihe gömdüm. Hakkımda çıkan söylentilerin hepsinin asılsız olduğunu gösterdim insanlara. Tabi algılayabildilerse. Bazen insanın en yakını insana ne kadar çok zarar verebiliyor yahu.

Ama geçti şükür...

Bir özelliğimi keşfettim bu sessiz kaldığım günlerde.

Eğer ki birisi bana büyük bir yanlış yaptıysa hayatımdaki yeri ne olursa olsun hayatımdan birden bire çıkarabiliyor ve asla hayatımda olmamış sayabiliyorum. Şükür.

Ama tabi bunu pat diye yapmıyorum. Öncelikle acaba ben mi yanlış anladım diye kendimi sorguluyorum. Daha sonra acaba karşıdaki mi hata yapıyor diye okları karşıya çeviriyorum. Eğer  ki hata ondaysa farketsin diye bekliyorum. Sabrediyorum. Ama bakıyorum hâlâ düzelmediyse tüm bağlarımı koparıyorum. Ve bunu kan bağım olan kişilere de yapmaya başladım.

Onlar beni kaybetmeyi seçtilerse ben de mahrum ederim kendimden.

Ama atalarımızın dediği gibi "Keser döner sap döner. Gün gelir hesap döner."

Neyse... Tüm bunları atlattıktan sonra yeni bir sayfada hatta yeni bir defterde yaşıyorum hayatımı. Ve kendimi yenilenmiş hissediyorum. Güzel, değişik duygular bunlar. Umarım böyle devam eder.

Bu değişimin farkında etrafımdakiler de...

Annem epeyce mutlu tabi :)

Bir de kendimle ilgili farkettiğim bir şey daha oldu.

Ufacık minicik miniminnacık şeylerden mutlu oluyorum. 1 söz, 1 not, 1 işi bitirme ne bileyim 1 çikolata belki de... Mutlu oluyorum...

Güzel güzel...

Güzel günler beni bekliyor inşaallah...

Görüşmek üzere :)