21 Haziran 2012 Perşembe

21 Haziran 2012, Perşembe...

Bu tarihi belki de ömrüm boyunca asla unutmayacağım.

Gerçi şu an bir boşluktayım. Ne olduğunu ne bittiğini çözemedim hala. Belki de uzun zamana yayılan alışkanlıklarımın bitecek olmasına alışmaya çalışıyorum.

O yüce kudret sahibi, varlığını davranışlarıma yansıttı. Kudretiyle beni bir şeylere yönlendirdi. Hep dua ettiğim şeyi istediğim gibi şekillendirecek inşaallah.

Hayırlısı ne ise o olsun istedim hayatımda hep. Hayırlı mı şer mi bilemediğim durumlarda ise bana hayırlı olanı ver diye dua ederdim.

Artık o zamanın geldiğini hissediyorum.

Enteresan olaylar, rüyalar... Tevafuklar zincirlemesi...

Bakalım kısmet...

Kısmette ne varsa o olur, biliyorum.

Seneye bugün ne olur hiç bir fikrim yok.

Bilinmezlikler, umutlar, hayaller...

Hepsi etrafımı çevrelemiş. 

Umarım her şey gönlümüzce olur...

Umarım seneye bugün çok daha güzel bir post yazmış olurum.

Hayal kırıklığına uğramadan, mutluluk dolu...

Ne demiş Sıla ablamız;

"Bir rüzgara kapıldım gidiyorum.
Sonu hayır mı şer mi bilemiyorum..."


Güzel bir gündü. Değişik bir gün...

Tüm günlerin böyle geçmesi dileğiyle....

2 yorum:

  1. Bir çift kahve fincanı... Temsil ediyor, 40+40=80 yıllık hatrı... Allah bahşeylesin onlara en güzel bahtı... Onlar ayrılık gemilerini sonsuza dek yaktı... :) Çok güzel bir yazı... (^^,)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) yorum yapamayacağım sanırım :)

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))