20 Haziran 2012 Çarşamba

Karmaşa

?

Evet bugünlerde bolca sahip olduğum şey ?

Neler olacak neler bitecek bunun keşmekeşiyle boğuşuyorum.

Aslında güzel şeyler oluyor. Farkındayım.

Ama hayatımı sanki yaşamıyor da uzaktan izliyorum. Kararlar alan, çalışan, gülen, hisseden, yani kısacası yaşayan ben değilim de bir başkası sanki.

Televizyonda dizi izlermişcesine bir duygu hakim bende.

Aslına bakarsak huzur var. Hayatımda huzur var. Ama korkuda var. Korkularım ağır bastığı için bu karmaşa.

Neyse Sezen Aksu-Hoşgeldin ile  veda edeyim.

"Seyirlik değil, ömürlük olsun. Dilerim bu defa son olsun" der Sezen ablam.

İyi dinlemeler...

2 yorum:

  1. Yazı stiline bayıldım :) İnşallah seyirlik değil ömürlük olur dilediklerin :) Ruh ömrü ne kadarsa!

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))