13 Haziran 2012 Çarşamba

Geciken Düğün Kombini

Merhabalar efenim.

Bugün geciken düğün kombinimi paylaşmak istedim. Malum 2 hafta önce kuzenimi evlendirdik 7 yıllık sevdiceğiyle. Artık Karadenizli bir gelinimiz var. Bol bol muhlamalar bekliyorum kendisinden.

Ben düğünde tasarımını benim dikimini annemin yaptığı bir kıyafet giydim.

Düğün esnasında çok koşuşturmaca olduğu için adam akıllı bir fotoğrafım yok malesef :(
Elimdekileri paylaşayım.


Gömlek etek ve kemerden oluşuyordu kıyafetim. Gömleğin yakaları, manşetleri siyah saten bir kumaşla dikildi. Önüne ise siyah biye dikti annem. Etek siyah uzuuuuun kloş bir etek.
13 cm'lik topuklu ayakkabı giydiğim için uzun olsun istedim. Ayakkabı ve çantamı Limango'dan aldım. Miss Caroline... 89 TL'ye almıştım. Şalım ise Neva Stile'den. 29 TL'ye almıştım yanlış hatırlamıyorsam.

Görenler kıyafetimi çok beğendi. Açıkçası benim de çok içime sindi yani. Burada fotoğraflarda düğün sonu olduğu için dağılmışım biraz :)


İşte böyle... Daha net bir fotoğraf bulursam tekrardan paylaşırım.

Görüşmek üzereee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))