10 Haziran 2012 Pazar

Yenilenmek Lâzım....

Bööööhhh...


Korktunuz değil mi? Tabi korkarsınız çok sessiz ıssız kalmış blogum. Ama elimde değil ki:)

Daha düğünde ne giydim kombin postu yapacağım peehh :)

Düğünü, pikniği atlattım çok şükür. Ama bu sefer de hastaydım. 2 haftadır geçmek bilmeyen bi soğuk algınlığı bir öksürük aman Allah'ım illallah ettirdi.

Aslında 1 aydır epeyce sıkıntı çektim bunalımlara girdim ama çok şükür atlattım hepsini. Ve yeniden güzel günlerin geldiğine inanıyorum.

Düğünle birlikte o bunalımlı günlerin hepsini tarihe gömdüm. Hakkımda çıkan söylentilerin hepsinin asılsız olduğunu gösterdim insanlara. Tabi algılayabildilerse. Bazen insanın en yakını insana ne kadar çok zarar verebiliyor yahu.

Ama geçti şükür...

Bir özelliğimi keşfettim bu sessiz kaldığım günlerde.

Eğer ki birisi bana büyük bir yanlış yaptıysa hayatımdaki yeri ne olursa olsun hayatımdan birden bire çıkarabiliyor ve asla hayatımda olmamış sayabiliyorum. Şükür.

Ama tabi bunu pat diye yapmıyorum. Öncelikle acaba ben mi yanlış anladım diye kendimi sorguluyorum. Daha sonra acaba karşıdaki mi hata yapıyor diye okları karşıya çeviriyorum. Eğer  ki hata ondaysa farketsin diye bekliyorum. Sabrediyorum. Ama bakıyorum hâlâ düzelmediyse tüm bağlarımı koparıyorum. Ve bunu kan bağım olan kişilere de yapmaya başladım.

Onlar beni kaybetmeyi seçtilerse ben de mahrum ederim kendimden.

Ama atalarımızın dediği gibi "Keser döner sap döner. Gün gelir hesap döner."

Neyse... Tüm bunları atlattıktan sonra yeni bir sayfada hatta yeni bir defterde yaşıyorum hayatımı. Ve kendimi yenilenmiş hissediyorum. Güzel, değişik duygular bunlar. Umarım böyle devam eder.

Bu değişimin farkında etrafımdakiler de...

Annem epeyce mutlu tabi :)

Bir de kendimle ilgili farkettiğim bir şey daha oldu.

Ufacık minicik miniminnacık şeylerden mutlu oluyorum. 1 söz, 1 not, 1 işi bitirme ne bileyim 1 çikolata belki de... Mutlu oluyorum...

Güzel güzel...

Güzel günler beni bekliyor inşaallah...

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))